فارس

آتش‌سوزی گسترده در کارگاه نجاری شهرک صنعتی شیراز

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، محمد هادی قانع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشاره به اینکه ساعت ۱۸و۳۵ دقیقه شب گذشته حادثه حریق در یک کارگاه نجاری واقع در شهرک صنعتی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد عنوان کرد: آتش نشانان از  ۶ ایستگاه عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از اعزام آتش‌نشانان به محل حادثه، مشخص شد که شعله های آتش یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی دوطبقه به مساحت ۲۰۰ متر مربع را در بر گرفته و دود آن از چند کیلومتری قابل مشاهده و شعله‌های آتش در حال سرایت به کارگاه‌های مجاور محل حادثه بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: با توجه به بروز این حادثه در نبود کارگران کار با گشودن درب کارگاه با تجهیزات ویژه و کشیدن چندین رشته لوله آب دهی آغاز شد.

این مقام مسئول تاکید کرد:حجم آتش بالا بود و آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و ضمن آن عملیات جستجوی افراد محبوس احتمالی نیز توسط گروهی از آتش نشان انجام گرفت.

وی عنوان کرد: تیم عملیاتی با تلاش زیاد  از گسترش آتش جلوگیری و مانع سرایت آن به سوله های اطراف شدند و موفق به مهار شعله های آتش شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی در پایان ابراز داشت: رعایت نکات ایمنی بسیار مهم می باشد و از بروز  این حوادث جلوگیری می شود. خوشبختانه در این حادثه با سرعت عمل همکاران به هیچ کس آسیبو ازگسترش آتش به سوله های اطراف جلوگیری شد و در حال حاضر کارشناسان به دنبال بررسی علت حادثه هستند.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا