اخبار ورزشی

رحمتی: خودم و بازیکنان را جریمه می‌کنم/ می‌دانستم با الهلال همگروه می‌شویم

رحمتی: خودم و بازیکنان را جریمه می‌کنم/ می‌دانستم با الهلال همگروه می‌شویم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، سیدمهدی رحمتی پس از شکست خانگی یک بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر در نشست خبری گفت: در وهله اول از طرف خودم و کادرفنی و بازیکنان از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. باید بدانیم همانطور که تشویق و پاداش هست، تنبیه هم وجود دارد، اگر چه نمی‌توانیم این را هم فراموش کنیم که در ۳ بازی گذشته نزدیک به ۲۰ موقعیت گل از دست دادیم.

وی افزود: هیچ تیمی را در دنیا نمی‌بینید که نود دقیقه با یک روند بازی کند. ما هم در یک زمانی از بازی بد و زمانی هم خوب بودیم و موقعیت گل ایجاد کردیم. مقصر اصلی این باخت من هستم و جوابگو خواهم بود و مطمئناً هم خودم و هم بازیکنان را به خاطر این شکست جریمه می‌کنم.

برد ارزشمند گل‌گهر در خانه نساجی/ قفل دروازه اخباری باز هم شکسته نشد

رحمتی عنوان کرد: برگشتن به روال خوب و ساختن یک تیم خوب و باشخصیت سخت است و زمان می‌برد. به جای خوب رسیدیم و الان می‌توانیم موقعیت ایجاد کنیم و تیم‌های حریف را تحت فشار قرار دهیم. هفته پیش با تیم پنجم و این هفته با تیم ششم جدول بازی داشتیم، هم در خانه حریف و هم در خانه خودمان توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم. ان‌شاءالله روزی هم توپ‌های ما به گل تبدیل می‌شود و می‌توانیم بازی‌ها را با اختلاف ببریم.

سرمربی نساجی در واکنش به این موضوع که بازیکنان این تیم مقابل گل‌گهر نمی‌توانستند کارهای ترکیبی انجام دهند و توپ سوم توسط بازیکنان گل‌گهر قطع می‌شود و همینطور اینکه امروز رشید مظاهری مطمئن ظاهر نشد‏، گفت: به نظر من اتفاق خاصی درباره رشید نیفتاد. صحبت‌هایی با او می‌کردم و دوست داشتم رشید کم‌ضرب‌تر بازی کند و توپ بیشتر بین خط دفاعی‌مان بچرخد. تیم گل‌گهر را آنالیز کرده بودیم ولی امروز با سیستم متفاوتی بازی کردیم و فکر می‌کنم در ۲۰ دقیقه اول ما چرخ ما خوب نچرخید و آنها خوب ما را پرس می‌کردند.

رحمتی گفت: در دقیقه ۲۰ سیستم بازی‌مان را تغییر دادیم و در نیمه دوم بعد از اینکه بازیکنان تعویضی‌مان به زمین آمدند توانستیم کارهای ترکیبی انجام دادیم و نزدیک به ۵ موقعیت گل داشتیم. مطمئناً در بازی‌های بعد این توپ‌ها گل خواهد شد. نگرانی خاصی بابت شرایط نساجی ندارم. تیمی که می‌تواند خلق موقعیت کند برای تبدیل کردن آن توپ‌ها به گل کار کمتری دارد ولی وقتی خلق موقعیت نداشته باشید به گل نمی‌رسید.

وی تصریح کرد: نیاز داریم بازیکنانی به ترکیب تیم ما اضافه شوند. اسماعیل بابایی از هفته چهارم می‌تواند به تیم ما کمک کند و یک مقدار ناهماهنگی بین بازیکنان وجود دارد و فکر می‌کنم در ۲،۳ هفته آینده این مشکل برطرف شود. نگرانی بابت شرایط نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ‌ندارم ولی فکر می‌کنم ۲ بازیکن دیگر به جمع ما اضافه خواهند شد.

رحمتی درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان و همگروهی نساجی  با الهلال گفت: قبل از قرعه‌‌کشی گفته بودم الهلال در گروه ما است. در زمان حضور در استقلال‏، سپاهان و پدیده با این تیم بازی کردم و الهلال همیشه در گروه ما بود. بیشترین بازی را در زمان بازی کردن مقابل الهلال بازی کردم و در زمان مربیگری هم یک بازی هم سابقه دارم. همه تیم‌ها در آسیا خوب و در حال پیشرفت هستند. دیدید که اعضای تیم هندی از اینکه با الهلال همگروه شده بود خیلی خوشحال شده بودند. الان مشکل خودمان است و باید ذهنیت خودم و بازیکنان‌مان را عوض کنم. در هفته ۵ تا ۲۰ دقیقه درباره ذهنیت حرف می‌زنم. سال گذشته هم روی ذهنیت بازیکنان کار کردم و الان روی غلطک افتادند و راهشان را می‌روند. مطمئناً اینجا هم این اتفاق خواهد افتاد. بازیکنان باکیفیتی داریم. از من مهدی رحمتی تا تدارکات تیم مقابل مردم مسئول هستیم و نمی‌توانیم پول بگیریم و از جواب دادن طفره برویم.

وی در واکنش به این موضوع که تیمش در ۳ بازی گذشته ۴۵ دقیقه فوتبال خوبی بازی کرده و نساجی چه زمانی می‌تواند در نود دقیقه عملکرد خوبی داشته باشد؟ گفت: روز گذشته هم در نشست خبری گفتم، چون قرار بود در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم ملزم به این بودیم که یک بدنسازی برای کل فصل انجام دهیم. خیلی از تیم‌ها این شرایط را نداشتند و بدنسازی را مقطعی انجام دادند. تا هفته ششم یا هفتم به تیم مدنظرمان خواهیم رسید و با شروع لیگ قهرمانان آسیا هم تیم‌مان تکمیل می‌شود و هم به هماهنگی می‌رسیم.

رحمتی گفت: فوتبال دو حالت دارد که ببینید یک تیم موفق است یا نه. ما ۳ گل خوردیم، ولی در هر بازی نزدیک به ۵ موقعیت گل صددرصد داشتیم و فکر می‌کنم ۲ توپی که آریا برزگر امروز زد و از کنار تیر دروازه رد شد، می‌توانست گل شود. سال گذشته در بازی مقابل تراکتور نزدیک ۱۲ موقعیت گل ۹۰ درصدی داشتیم ولی بازی را ۲ بر صفر باختیم. حس می‌کنم الان هم در همان شرایط هستیم و باید با همدل کردن تیم از  گذرگاه سخت بگذریم. نگرانی بابت تیم ندارم و قول می‌دهم که به چیزی که مدنظر هواداران هست برسیم. مطمئنا تیم مطلوب هواداران‌مان می‌شویم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا