چهارمحال و بختیاری

آغاز اجرای سومین پویش “کودکان سایبری” دراستان چهارمحال وبختیاری

آغاز اجرای سومین پویش “کودکان سایبری” دراستان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ مرتضی عسگریدر تشریح این موضوع اعلام کرد: همزمان با آغاز پویش کودکان سایبری در سراسر کشور، در استان چهارمحال و بختیاری نیز این پویش از۲۴ دی آغاز و تا ۲۹ دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: امروزه ما شاهد فناوری هستیم که سال‌ها پیش در دسترس نبود و محیط بازی، آموزشی و ارتباطی کودکان از فضای حقیقی به فضای مجازی تغییر کرده و طبیعتاً فرزندانمان در این فضا با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری به نقش کلیدی خانواده‌ها در آموزش کودکان اشاره کرد و گفت: کافی نبودن آشنایی خانواده‌ها با مخاطرات فضای مجازی و راهکارهای درست و ایمن، خسارات مادی و معنوی بعضا جبران ناپذیری می‌تواند برای کودکان به همراه داشته باشد.

این مقام انتظامی افزود: ارتقاء فرهنگ سایبری و مهارت استفاده مؤثر از فضای مجازی در خانواده‌ها، ایجاد محیطی ایمن برای کودکان به‌منظور بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، ایجاد جریان‌ گفتمان سواد فضای مجازی برای کودکان مبتنی بر آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرائم سایبری در کشور و همچنین افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری نتایجی خواهند بود که در اجرای این پویش به ثمر خواهند نشست.

سرهنگ عسگری در پایان گفت: هموطنان می‌توانند برای بهره برداری از محتواهای تولید شده در تمامی حوزه های سایبری به خصوص مطالب تولید شده با موضوع کودکان سایبری به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir/CYBERKIDS مراجعه و با همراهی این پلیس در این پویش، حامی کودکان در فضای مجازی باشند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا