اخبار ورزشی

کیومرث هاشمی: اگر کوتاهی از جانب وزارت ورزش باشد، باید جبران شود/ حل مشکلات وظیفه ماست

کیومرث هاشمی: اگر کوتاهی از جانب وزارت ورزش باشد، باید جبران شود/ حل مشکلات وظیفه ماست

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی ووشو گفت: اینکه حضور داریم، وظیفه ماست. در واقع وزارت ورزش در جایگاه خودش و کمیته المپیک هم در جایگاه خودش وظیفه دارند در جمع ورزشکاران باشند و دغدغه و نقطه نظرات و مشکلات را بشنوند.

وی ادامه داد: اگر کوتاهی از جانب وزارت شده است، باید جبران شود. خیلی از این درخواست‌ها جزو رسالت ماست. اگر اختلاف سلیقه بوده، نباید به ورزشکار و کادر منتقل شود. وظیفه شماست که در شرایط آرام و بدون دغدغه ورزش کنید. وظیفه ما پشتیبانی و وظیفه فدراسیون نیز پیگیری است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در زمان مدیریت علی‌نژاد و پس از آن نیز امیر صدیقی، این فدراسیون به لحاظ مدیریت عملکرد خوبی داشته و فدراسیون موفقی بوده است. وقتی فدراسیونی موفق است، باید پشتیبانی بیشتر باشد تا انگیزه بیشتر شود.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: در این دوره از بازدید‌ها به جهت اینکه بازی‌های آسیایی فرا سازمانی است، متولی آن کمیته است. خسروی‌وفا از مدیران باتجربه است. در اولین جلسه با او قرار شد بازدیدها مشترک باشد، چون مشکلات و دغدغه‌ها ممکن است مشترک باشد. به‌علاوه وفاق و همدلی باعث تقویت کاروان می‌شود.

وی تصریح کرد: در شش دوره بازی‌های آسیایی ۲۱ مدال در ووشو داشتیم که عدد کمی نیست و این یعنی موفقیت. این اعداد نشانگر موفقیت مدیریت فدراسیون است و امیدوارم با زحمات شما و مسئولان فدراسیون موفقیت‌های خوبی داشته باشید.

هاشمی خطاب به ملی‌پوشان ووشو گفت: تمرکز خود را روی تمرین قرار بدهید و گوش به فرمان مربی خود باشید. حل مشکلات وظیفه ماست و ما حامی این رشته هستیم. کوراش هم از فدراسیون جودو جدا شده و به ووشو پیوسته است که در آن انتظار مدال داریم و امیدوارم افتخارآفرین باشند و شاهد اهتزار پرچم ایران در هانگژو با حضور شما باشیم‌. همچنین خوش‌آمد و خیرمقدم خدمت ورزشکاران فلسطینی دارم و اینجا را خانه خودشان بدانند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا