اخبار ورزشی

الهامی: در ۱۰ دقیقه بازی را از دست دادیم اما دنیا به آخر نرسیده است/ بهتر بود بازی یک ساعت دیرتر برگزار شود

الهامی: در ۱۰ دقیقه بازی را از دست دادیم اما دنیا به آخر نرسیده است/ بهتر بود بازی یک ساعت دیرتر برگزار شود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، ساکت الهامی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به‌صورت ویژه از گروه داوری تشکر می‌کنم که فوق‌العاده بودند. به تیم گل‌گهر هم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم؛ این برد گوارای وجودشان. ما ۱۰ دقیقه بازی را از دست دادیم و شرایط در این ۱۰ دقیقه به گونه‌ای رقم خورد که فکرش را نمی‌کردیم.

ناکامی ملوان در غلبه بر قعرنشین و فرار شمس آذر از شکست در تهران/ گل‌گهر ترمز مس رفسنجان را کشید

 

وی با بیان اینکه مس عملکرد بسیار خوبی را در آغاز مسابقه ارائه کرد، گفت: یکی دو فرصت بسیار خوب قبل از گل اول گل‌گهر داشتیم که تبدیل به گل نشد. هر دو موقعیت حریف در همان ۱۰ دقیقه وارد دروازه ما شد. در نیمه دوم هرچقدر برای گلزنی فشار آوردیم، با دفاع لایه‌ای حریف و شرایط بد زمین موفق نشدیم. بچه‌ها در چند نوبت به جای توپ، چمن ورزشگاه را شوت کردند!

سرمربی مس رفسنجان با انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان بیان کرد: زمین کیفیت لازم را نداشت و چمن ورزشگاه بلند بود. بازیکنان گل‌گهر قبلاً خودشان را با این شرایط وفق داده بودند، اما بچه‌های ما بین دو نیمه کفش‌های خودشان را هم عوض کردند. این هم یک نوع از فوتبال محسوب می‌شود و دنیا به آخر نرسیده است. مس و گل‌گهر تیم‌های خوب استان کرمان هستند و امیدوارم هر دو تیم موفق باشند.

الهامی در مورد استفاده از محمد حسین کریم‌زاده و مهدی ترکمان در نیمه دوم خاطرنشان کرد: در نیمه اول با همان روش همیشگی خودمان بازی می‌کردیم و در نیمه دوم چاره‌ای جز تغییر این روش نداشتیم. حریف سیستم (دفاع) لایه‌ای گذاشته بود و در زمین خودش می‌خواست از ضدحملات به هدف خود برسند. در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و با توجه به اینکه حریف به‌صورت متمرکز در زمین خودش بود، مجبور شدیم کار را از کناره‌ها ادامه بدهیم.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان مس رفسنجان در دربی استان کرمان تصریح کرد: بازیکنان ثابت و تعویضی ما خوب بازی کردند و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم. این بازیکنان همان کسانی هستند که سه بازی قبلی را برده بودند و قطعاً شرایط ما در ادامه راه بهتر از این خواهد شد.

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به خبرنگاری که انتقادات الهامی از زمین بازی را توجیه خوانده بود، عنوان کرد: بحث توجیه نیست و بازیکنان ما ۱۰ تا ۱۵ مرتبه زمین خوردند. چمن کیفیت لازم را نداشت و بلند بود. تیمی که خودش را با شرایط وفق بدهد، وضعیت متفاوتی دارد. گل‌گهر با یک حمله کلاسیک به گل نرسید. آنها هرچه گرفتند، از بچه‌های ما گرفتند و خودمان اشتباه کردیم. این هم یک نوع فوتبال و ناشی از برنامه‌ریزی خوب کادر فنی گل‌گهر است.

الهامی در این باره که به نظر می‌رسد حسین مهربان در ترکیب مس رفسنجان رفته رفته جانشین محمد اکبری می‌شود، اظهار داشت: مهربان در بازی قبلی هم بازی کرده و اکبری فقط برای چند دقیقه به میدان نرفته است. هر بازیکنی شرایط بهتری در تمرین داشته باشد، در مسابقه بازی می‌کند و کادر فنی در این باره تصمیم می‌گیرد.

وی در مورد مصدومیت فرشید باقری، پیش از شروع مسابقه بیان کرد: او قبل از بازی حین گرم کردن مصدوم شد و مجبور شدیم استراتژی خودمان را عوض کنیم. از کیفیت بازی بچه‌ها راضی هستم و شرایط ما فقط ۱۰ دقیقه به هم ریخت که باعث شد حریف از آن استفاده کند.

سرمربی مس رفسنجان با انتقاد از برگزاری مسابقه در ساعت ۱۵ گفت: داور در یکی دو صحنه به من گفت که (صحنه‌ها را) نمی‌دیدم. حامد لک در گل دوم می‌گفت صحنه را به‌خاطر نور ندیدم. هر دو تیم از این شرایط ضرر می‌کنند و تیمی که رو به آفتاب بازی می‌کند، اذیت می‌شود. می‌شد بازی را یک ساعت عقب بیندازند تا مسابقه باکیفیت شود. این ورزشگاه شرایط خیلی خوبی دارد و ممکن بود که بازی ساعت ۴ یا ۴:۳۰ عصر برگزار شود تا کیفیت بهتری داشته باشد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا