اخبار ورزشی

برنده توپ طلا بدون شک این بازیکن است

برنده توپ طلا بدون شک این بازیکن است

اتلتیکو مادرید با پایان یافتن فیفا دی ماه سپتامبر فردا لالیگا را با بازی مقابل والنسیا دوباره آغاز می‌کند.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه برای بازی با والنسیا امروز صبح یک جلسه تمرین انجام دادند و سرمربی روخی بلانکو در پایان این جلسه تمرینی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در این نشست خبری اولین سوالی که از سیمئونه پرسیده شد درباره لیونل مسی بود. خبرنگار از سیمئونه که هموطن مسی است پرسید آیا معتقد است او امسال هر دو جایزه توپ طلا و جایزه دِ بست فیفا را خواهد برد؟

سرمربی اتلتیکو مادرید در پاسخ گفت: “سوال‌تان این است که بهترین بازیکن دنیا در حال حاضر کیست؟ لیونل مسی. او اخیرا قهرمان جام جهانی شده. چه کس دیگری به جز او باید به عنوان بهترین بازیکن دنیا جایزه بگیرد؟”

سیمئونه درباره بازی مقابل والنسیا گفت: “ما مقابل تیمی بازی می‌کنیم که دوران تغییر را پشت سر می‌گذارد و مربی‌ای دارد که در زمانی کوتاه خیلی خوب کار کرده. او بازیکنانی در اختیار دارد که آینده روشنی دارند ولی همین حالا هم فوتبالیست‌هایی عالی هستند. ما می‌دانیم با حریفی مشتاق روبرو می‌شویم. والنسیا روی چمن تیمی پیچیده است ولی سعی خواهیم کرد بازی را به سمتی ببریم که بتوانیم اذیت‌شان کنیم.”

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو درباره جدایی یانیک کاراسکو از این تیم و معضل پر کردن جای خالی او گفت: “من قدردان کاراسکو هستم چون او همیشه با تمام وجود برای ما کار می‌کرد. من با یانیک رابطه خوبی دارم. ما از فصل پیش می‌دانستیم او جدا خواهد شد. فعلا مشکلی نداریم و اگر لازم باشد در ماه ژانویه تیم را تقویت خواهیم کرد.”

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا