Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آقای مسئول کمی از آب شرب روستای «چنگل» بنوش!/اداراتی که فریادرس مردم نیستند+تصویروفیلم - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

آقای مسئول کمی از آب شرب روستای «چنگل» بنوش!/اداراتی که فریادرس مردم نیستند+تصویروفیلم

برگزیده های ایران دیشموکآرش آهنگ- روستای چِنگل روستایی از توابع بخش دیشموک که در ۱۵ کیلومتری از مرکز شهر دیشموک واقع شده است از روزگاران قدیم به آب خنک چشمه گیوه ترکن معروف بود و به قول قدیمی‌ها چه صفایی داشت همه از این آب که یک نوع آب معدنی خاص بود استفاده می‌کردند.

 اما متاسفانه چند سالی است بر اثر بی توجهی برخی افراد این آب آلوده به فاضلاب شده و با توجه به اینکه این آب الوده است مسافران و رهگذرانی هستند که نادانسته به عنوان آب شرب استفاده می‌کنند.

بی‌شک بی‌توجهی مسئولان و متولیان امر در رفع مشکل آب چشمه روستای چِنگل حق الناس است و باید جوابگو باشند مسوولان بدانند پنهان کاری آب  آلوده چشمه گیوه ترکن نادیده گرفتن حقوق مردم این روستاست.

اهالی روستا می‌گویند که این آب ۵ سالی است که آلوده به فاضلاب شده و از طرف بخشداری و مرکز بهداشت دیشموک به این روستا اعلام شده که این آب آلوده است اما در رفع مشکل آب شرب روستای چِنگل قدمی تا به حال برداشته نشده حتی در اعلام آلوده بودن این آب هم پنهان کاری شده است.

متاسفانه با وجود اطمینان از این وضعیت مردم روستا از سر ناچاری از آن استفاده می‌کنند و رهگذران که از آلوده بودن این آب خبر ندارند از آن استفاده می‌کنند.

مسئولان وقتی نمی توانند مشکل این چشمه را برطرف کنند باید بر حسب وظیفه قانونی این چشمه را به هر نحوی که شده محو کنند و آب این چشمه را به سمتی هدایت کنند که رهگذران از آن استفاده نکنند.

حجت ناصری ساکن روستای چِنگل گفت: دستگاه‌های مربوطه از سیاسی کاری دست بردارند و در رفع مشکلات منطقه دیشموک تلاش کنند.

وی گفت: از سپاه به عنوان فریادرس مردم می‌خواهیم که نهاد مقدس سپاه به این قضیه ورود کند و این مشکل را که برخی از نهادها در هیاهوی معارضات محلی از خدمت‌رسانی دست بر داشت‌اند به فریاد ما برسند.

 

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا