لرستان

آمادگی ۳۰۰ راهدار لرستانی جهت خدمات رسانی به مسافرین نوروزی

آمادگی ۳۰۰ راهدار لرستانی جهت خدمات رسانی به مسافرین نوروزی

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، مرتضی شیروانی در این رابطه گفت: رزمایش ترافیکی_ انتظامی طرح نوروزی لرستان دستگاه های خدمات رسان، امدادی و پلیس راه در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
شیروانی در حاشیه این مراسم اظهارداشت: این رزمایش در راستای انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های امدادی و پلیس راه برای کنترل ترددها در ایام نوروز ۱۴۰۲ و همچنین پیشگیری از سوانح جاده‌ای همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری استان با ۳۰۰ نیروی راهدار ، ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات ۳۵ مجتمع خدمات رفاهی و پایگاه های راهداری در طول ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: از همه هم وطنان خواهشمندیم سفرهای خود را مدیریت کنند و استراحت کوتاه در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود، خانواده و سایر کاربران جاده ای به همراه داشته باشند.

مهندس شیروانی اضافه کرد: سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب وهوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای وشکایات مردمی وانتقادات وپیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا