فرهنگ و هنر

کتابخانه ملی برای ارتقای امنیت مناطق اطرافش وارد مذاکره با پلیس شد

کتابخانه ملی برای ارتقای امنیت مناطق اطرافش وارد مذاکره با پلیس شد

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران‌، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، امیرحسین آزادی وفا مدیرکل امور حقوقی، مجلس و استان‌های این سازمان با اشاره به تشکیل جلسه مشترک با مرجع قضایی و انتظامی گفت: از مدتها قبل در سازمان اسناد و کتابخانه ملی موضوع ارتقای امنیت منطقه مطرح بود و پیگیری‌های لازم انجام شده بود و در دوره جدید، همکاران اداره کل حراست با پیگیری‌های خود در صدد بهبود وضعیت هستند. در همین جهت با ورود دادگستری کل استان تهران جلسه‌ای برگزار شد.
 
مدیرکل امور حقوقی، مجلس و استانهای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به رویکرد تعاملی مراجع قضایی و انتظامی در این نشست افزود: جلسه‌ای که با حضور سرپرست ناحیه سه دادسرای تهران و رئیس کلانتری ۱۰۳ تهران برگزار شد، مقرر شد با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران نسبت به نصب دوربین در محل های حساس و دارای زیرساخت اقدام شود. همچنین نیروی انتظامی نیز با راه اندازی کانکس نسبت به استقرار ماموران پلیس اقدام کند.

وی یادآور شد: برقراری گشت موتور سوار پلیس در محدوده پیرامونی کتابخانه ملی و فرهنگستان‌ها و باغ کتاب دیگر تصمیم اتخاذ شده در این نشست بوده است.

نامه اعضای کتابخانه ملی به رئیس جمهور برای برقراری مجدد شیفت شب

لازم به ذکر است درپی تشدید مراقبت نیروهای حراست سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، در هفته های گذشته یک مورد مشکوک شناسایی شد. این فرد از کارکنان شرکت های پیمانکاری بود که بلافاصله پس از تحقیق و مصاحبه تخصصی و مکشوف شدن موضوع ارتکاب جرم تحویل مقام انتظامی شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا