Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آمار جهانی کرونا؛ این کشور همچنان بیشترین فوتی‌ها را دارد - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

آمار جهانی کرونا؛ این کشور همچنان بیشترین فوتی‌ها را دارد

آمار جهانی کرونا؛ این کشور همچنان بیشترین فوتی‌ها را دارد

همچنین بر اساس آمار رسمی ارائه شده در جدول جهانی “ورلداُمتر”، طی شبانه روز گذشته کرونا در جهان جان ۱۱۹۴ نفر را گرفته است همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۲ هزار و ۵۵۸ ابتلای جدید جهانی نیز به ثبت رسیده است.

آمارها در عین حال نشان می‌دهد که ژاپن با ثبت ۳۵۷ فوتی طی شبانه روز گذشته بیشترین شمار مرگ‌های کووید را در جهان داشته است.

آمریکا همچنین با بیش از ۱۰۳ میلیون مبتلا و عبور از ۱.۱ میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد.

در اروپا همچنین فرانسه با ثبت بیش از ۳۹ میلیون مبتلا تا این لحظه رکورددار ابتلا در بین کشورهای قاره سبز است و روسیه با گذشتن از آمار ۳۹۴ هزار قربانی، همچنان بالاترین رقم مرگ و میر کرونایی را در میان کشورهای اروپایی دارد.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی “ورلداُمتر”، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا ظهر امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

# نام کشور مجموع مبتلایان مجموع قربانیان
۱ ایالات متحده ۱۰۳,۶۱۴,۴۱۱ ۱,۱۲۵,۸۹۵
۲ هند ۴۴,۶۸۱,۸۸۴ ۵۳۰,۷۲۸
۳ فرانسه ۳۹,۴۶۱,۳۸۷ ۱۶۳,۵۶۲
۴ آلمان ۳۷,۶۳۷,۸۰۷ ۱۶۴,۱۵۳
۵ برزیل ۳۶,۶۸۲,۷۹۹ ۶۹۵,۵۹۱
۶ ژاپن ۳۱,۷۲۲,۹۱۸ ۶۳,۷۶۹
۷ کره جنوبی ۲۹,۸۹۸,۱۴۲ ۳۳,۰۵۷
۸ ایتالیا ۲۵,۳۶۳,۷۴۲ ۱۸۵,۹۹۳
۹ انگلیس ۲۴,۲۴۳,۳۹۳ ۲۰۲,۱۵۷
۱۰ روسیه ۲۱,۸۷۰,۴۲۲ ۳۹۴,۵۲۹

همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۶۲ هزار و ۸۶۸ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۷۲۸ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه هجدهم در جدول جهانی کرونا قرار دارد.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۹ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

۸ علامت سویه جدید کرونا

بی‌خوابی می‌تواند به آرامی شما را بکشد!

۲۳۳۲۳۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا