Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آمار گازگرفتگی در چهارمحال و بختیاری طی 100 روز گذشته/ تشابه علائم مرگ خاموش با سرماخوردگی - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

آمار گازگرفتگی در چهارمحال و بختیاری طی ۱۰۰ روز گذشته/ تشابه علائم مرگ خاموش با سرماخوردگی

محسن ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای پاییز تا کنون تعداد ۷۶ مورد از مأموریت‌های اورژانس استان مسمومیت با گاز بدون رنگ و بوی مونوکسید کربن (co) بوده است.

مسئول روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری افزود: شهرستان شهرکرد با ۳۵ مورد گازگرفتگی بالاترین آمار مسمومیت را به خود اختصاص داده است.

تشابه علائم مرگ خاموش با سرماخوردگی

لازم به ذکر است، بسیاری از علائم گازگرفتگی شبیه به علائم سرماخوردگی است و اکثر افراد فکر می‌کنند به دلیل سردی هوا دچار سرماخوردگی شده‌اند و سعی در خوابیدن می‌کنند.

ابتلای تمام افراد خانواده به علائمی شبیه به آنفلوانزا، بروز مسمومیت در افراد را نشان می‌دهدف همچنین سردرد، ضعف جسمانی، سرگیجه و بی‌قراری، تهوع و استفراغ، خمیازه کشیدن بیش از حد و کاهش دید از علائم عمومی مسمومیت‌ها هستند و حالت خواب‌آلودگی شدید، کسلی، خستگی و کاهش قدرت عضلانی از جمله علائم اولیه مسمومیت در افراد به شمار می‌روند.

چنانچه افراد در این مرحله متوجه چنین علائمی شدند، با خارج شدن از فضای آلوده می‌توانند از پیشرفت مسمومیت پیشگیری کنند.

انتهای پیام/۳۳۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا