لرستان

همه باید مرد و مردانه استاندار را حمایت کنیم/ شوتی‌ها در چنگال مافیا هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در نشست دوره‌ای با اصحاب رسانه پاسخگوی خبرنگاران در حوزه‌های مختلف بود. 

وی که عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است در ابتدا به مباحث منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: عربستان در ایام اخیر مایل به مذاکره با ما بود، اخیرا با سرویس جاسوسی موساد تحرکاتی در منطقه انجام شده که این مباحث کاملا تحت رصد است.

وی در پاسخ با سوالی در خصوص ورود مجمع نمایندگان استان برای انتخاب استاندار عنوان کرد: در خصوص انتخاب استاندار لرستان از رییس جمهور خواستیم استاندار ویژه برای استان انتخاب شود. برای اولین بار در طول تاریخ هر ۹ نماینده استان برای انتخاب استاندار بر روی یک نفر به اجماع رسیدند که قطعا قوی‌ترین استاندار تمام ادوار می‌شد اما نهایتا انتخاب دیگری صورت گرفت. در خصوص ورود نمایندگان به این مقوله نیز خود دولت از ما خواست به این مقوله ورود دیدار کنیم وگرنه بنا بر فرموده مقام معظم رهبری قصد ورود به انتخاب استاندار را نداشتیم.

محمودوند در ادامه تاکید کرد: امروز که استاندار جدید(فرهاد زیویار) در منصب استانداری لرستان قرار گرفته است همه ما باید مرد و مردانه او را کمک کنیم. باید جلوی ضرر کمر شکن و مصیبت‌وار ادوار گذشته را با حمایت از استاندار بگیریم.

وی خواستار پاسخگویی وزارت کشور به مشکل و معضل شوتی‌ها شد و خاطرنشان کرد: خیلی از شوتی‌ها از سر اجبار در این راه قدم بر می‌دارند و بسیاری از آنها در چنگال مافیا هستند. 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: از سرمایه‌گذاران برای حضور در لرستان استقبال می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای رفع موانع و تسهیل شرایط بکار می‌گیریم. 

وی اظهار داشت: پرونده سدهای لرستان را وقیحانه حذف کردند و بدنبال متروکه کردن آنها بودند که به لطف خدا برای اولین بار در کمیسیون تلفیق حاضر شده و توانستیم پرونده‌ها و طرح‌ها را در این کمیسیون ثبت کردیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بودجه استان را افزایش دادیم و برای زنده ماندن سدهای استان در کمیسیون تلفیق برای آنها بودجه در نظر گرفته شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چه اقداماتی برای لرستان برداشته شده است،تصریح کرد: هیچ کوتاهی در احقاق حق مردم لرستان انجام ندادم و بسیاری از اسناد و مدارک نشان دهنده این است که در طول دوره نمایندگی گام‌های خوبی برای مردم برداشته‌ایم.

محمودوند عنوان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهم برای رفع مشکلات استان به ما کمک کنند و نقطه نظرات خود را بیان کنند و با قلم خود به افکار عمومی جهت دهی مناسب و صحیح داشته باشند.

وی در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان  بیان کرد: حقوق معلمان به هر طریقی باید افزایش یابد و به نظر می‌رسد شورای نگهبان در این زمینه همکاری کند تا به نتیجه برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به قدرت بالای دفاعی و نظامی کشور اشاره کرد و گفت: به لطف خدا و دست توانمند دانشمندان جمهوری اسلامی به چنان مرحله عظیمی رسیدیم که لبه‌های بالای پیشرفت دفاعی را طی کرده‌ایم. وقتی پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا را ساقط و منهدم می‌کنیم غرب و شرق متوجه قدرت ما می‌شود. امروز هیچ تهدیدی ما را تهدید نمی‌کند بجز مشکلات داخلی که همه باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی در ادامه به بحث سد بختیاری اشاره و عنوان کرد: یکی از همکاران ما صحبت‌هایی در خصوص سد بختیاری داشت که انتظار داریم آنها را اصلاح کنید. سد بختیاری حق ما است و در این زمینه با هیچ کس تعارفی نداریم و حتما این طرح از سر گرفته خواهد شد.

وی خصوص تغییر نقشه لرستان که چند بار در فضای مجازی مطرح شد، اظهار کرد: این موضوع بی‌حرمتی به مردم لرستان بود و ما از راه‌های مختلف این موضوع را پیگیری کردیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا