اخبار ورزشی

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون گلف با سازمان ورزش شهرداری تهران

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون گلف با سازمان ورزش شهرداری تهران

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، با حضور حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در سازمان ورزش شهرداری تهران و دیدار با حسین اوجاقی مدیرعامل این سازمان، تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد ورزشی به امضا رسید.

گلف قهرمانی کشور| کرم‌پور روی سکوی نخست ایستاد/ خوزستان اول شد

 

در این دیدار که با حضور مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف و فریده شجاعی نایب رئیس اول فدراسیون گلف همراه بود، عزیزی ضمن تقدیر از استراتژی سازمان ورزش به منظور توسعه ورزش همگانی و شهروندی در دل محلات پایتخت و شناسایی استعدادهای نهفته، تلاش مشترک این دو نهاد ورزشی را فرصتی مغتنم برای شکوفایی و گسترش ورزش در میان خانواده‌ها برشمرد و خاطر نشان ساخت: در حال حاضر یک خلا در رشته تخصصی خانوادگی در ورزش کشور وجود دارد که مینی گلف می‌تواند به رفع آن کمک کند.

رئیس فدراسیون گلف، رشته مینی گلف را ورزشی آسان، در دسترس، ارزان قیمت و سازگار با زندگی آپارتمان نشینی خواند و افزود: این ورزش به هماهنگی بین عصب و عضله می‌انجامد و هیچ گونه محدودیت شرعی و یا عرفی بر آن وجود ندارد.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز ضمن اشاره به رسالت سازمان ورزش شهرداری تهران مبنی بر ارائه خدمات ورزشی ارزان و در دسترس به شهروندان تهرانی، اظهار داشت: ارائه خدمات بهینه ورزش شهروندی به مردم و ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت، از جمله مهم‌ترین اهداف این سازمان است که به طرق مختلف دستیابی به آن را میسر می‌کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و استفاده از ظرفیت فدراسیون‌ها برای همگانی کردن رشته‌های مورد استقبال شهروندان و نیز استعدادیابی در جریان برگزاری رقابت‌های محلات، از جمله راهکارهای تحقق اهداف سازمان ورزش است و تلاش می‌کنیم استعدادهای ناب ورزشی را شناسایی و به جامعه قهرمانی معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از پیشنهاد رئیس فدراسیون گلف مبنی بر ایجاد گلف خانواده محور (مینی گلف) نیز استقبال کرد.

این نشست در تاریخ ۱۹ مهرماه سال جاری، برگزار و در پایان، تفاهم نامه همکاری به امضای روسای هر دو نهاد ورزشی رسید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا