کردستان

فعالیت تیم‌های سیار واکسیناسیون برای گروه‌های آسیب‌پذیر در کردستان

بهروز اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج با اشاره به اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون علیه کرونا، اظهارکرد: به منظور تسریع در انجام واکسیناسیون و رفاه حال همشهریان، علاوه بر فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون، پایگاه‌های سیار با حضور تیم‌های ارائه دهنده خدمت نیز در سراسر استان آماده تزریق واکسن به مراجعان است.

وی با اشاره به راه‌اندازی اتوبوس سیار مجهز به تیم ارائه دهنده خدمات واکسیناسیون علیه کرونا گفت: این اتوبوس واقع در سه راه نمکی سنندج مستقر شده است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: خانواده‌هایی که سالمند ناتوان، بیمار و یا معلول جسمی حرکتی دارند و یا افرادی که شرایط تزریق واکسن را دارد، ولی به هر دلیلی توان حرکت و خروج از منزل را ندارند، با اعلام علت ناتوانی به یکی از مراکز تجمیعی نزدیک محل زندگی خود درخواست اعزام تیم سیار واکسیناسیون را اعلام کنند. 

 اخوان در ادامه تصریح کرد: تیم‌های سیار مرکز بهداشت در نخستین فرصت طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی قبلی با مراجعه به درب منزل اقدام به واکسیناسیون فرد مذکور خواهند نمود.

وی اضافه کرد: تمام مراکز واکسیناسیون در سراسر استان آماده ارایه واکسن علیه کرونا به مراجعان است و واکسن نیز به اندازه کافی برای تزریق به هم استانی های عزیز وجود دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا