اخبار ورزشی

خشم هواداران قرمزهای پایتخت از ستاره خائن: او را بفروشید!

خشم هواداران قرمزهای پایتخت از ستاره خائن: او را بفروشید!

سالیبا، ۲۲ ساله، از ابتدای فصل گذشته یکی از ستاره های برجسته تحت هدایت میکل آرتتا در امارات بوده است. سالیبا از زمانی که به ترکیب اصلی آرسنال راه پیدا کرد از بازیکنان محبوب این تیم بین هواداران هم بوده است. با این حال، آخرین پست او در شبکه های اجتماعی مانند یک تیغ به قلب هوداران آرسنال فرو رفت. این به این دلیل که او در حال لبخند زدن با پیراهن سفید نایک اسپرز عکس گرفته است.

یکی از کاربران توییتر با عصبانیت گفت: “سلیبا با پیراهن تاتنهام، او را بفروشید.”

یکی دیگر عصبانی شد: “لعنتی سالیبا با پیراهن تاتنهام چه کار می کند.”

و یکی دیگر نوشت: “این لعنتی تمام مدت تاتنهامی بود؟!”

اما همه چیز برای مدافع توپچی ها آنطور که به نظر می رسد نیست. این بازیکن فرانسوی با سرآشپز بین المللی عبدو درام در لندن برای فیلمبرداری تبلیغاتی حضور پیدا کرده بود. بنابراین به عنوان بخشی از همکاری آنها، این زوج با هم رو به دوربین لبخند زدند. آنها یک پیراهن بازی های خانگی آرسنال با شماره سالیبا و امضا شده توسط او را در دست گرفتند تا عبدو آن را به خانه ببرد. اما در حالی که آشپز مشهور در لباس کار خود بود، سالیبا در کیت تمرینی آرسنال خود حضور نداشت. در عوض، او یک جلیقه بسکتبال برای تیم NBA سن آنتونیو اسپرز پوشیده بود و خوشبختانه برای هواداران آرسنال، هیچ ارتباطی با رقبای سرسخت تاتنهام هاتسپور وجود نداشت.

در نهایت یکی از هواداران به این قائله خاتمه داد: “تنها جایی که سالیبا را با پیراهن اسپرز می بینید. برای اطلاعتان، این سن آنتونیو اسپرز است و نه تاتنهام (اسپرز)”

۲۵۱۲۵۱

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا