سمنان

احداث ۳۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان شاهرود

احداث ۳۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان شاهرود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،جمال فرخ زاده اظهار کرد: عملیات نصب ۲۲ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت یک هزار و ۸۷۰ کیلوولت آمپر، برای تغذیه برق مشترکان جدید این شهرستان، از آغاز امسال تاکنون به انجام رسیده است.

وی با اشاره به این که برای پیشگیری از سرقت شبکه و زیباسازی مبلمان شهری، ۱۱ هزار و ۷۸۴ متر شبکه فشارضعیف سیمی این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده تصریح کرد: بهسازی ۱۸ هزار و ۸۶۷ متر شبکه توزیع برق در نقاط مختلف شهرستان، از جمله اقدامات صورت پذیرفته در عرصه خدمت رسانی محسوب می شود.

وی یادآور شد: تبدیل هشت هزار و ۴۶۵ متر شبکه فشارضعیف روستاهای حسین آباد ساغری، جعفرآباد، یونس آباد، صالح آباد و باغستان بیارجمند به همراه تعویض پایه های برق فرسوده و عارضه دار این روستاها، از جمله فعالیتهای به عمل آمده این مدیریت از شروع سال جاری تا به حال در قالب طرح بهارستان است.

فرخ زاده بیان کرد: تعداد ۴۵۶ پروژه عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری به مبلغ ۱۳۷ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا زمان حاضر، در نقاط مختلف شهرستان به اجرا درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: بهینه سازی شبکه فشارمتوسط زمینی حدفاصل میدان جمهوری تا چهارراه معلّم، اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی روستای عشقوان بخش بیارجمند، بهسازی بیش از هفت هزار متر شبکه فشارضعیف روستای دهملا و اصلاح افزون بر شش هزار متر شبکه توزیع برق روستای طرود، از جمله اقدامات در دست اقدام این مدیریت تا خاتمه سال جاری به شمار می رود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا