کرمانشاه

احمدی: مبارزه با فساد نیازمند کار گروهی است

به گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از کرمانشاه، اولین مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد. در این مجمع، مهدی احمدی با رأی اکثریت بعنوان دبیر قرارگاه مطالبه گری استان کرمانشاه انتخاب شد.

«صادق احمدی» مسئول مشارکت‌های مردمی قرارگاه قرب بقیه‌الله در این نشست و در جمع مطالبه‌گران کرمانشاهی با بیان اینکه هسته‌های مردمی در بحث مبارزه با فساد هرکدام فعالیت و کار خود را انجام می‌دهد، اظهار داشت: به دلیل برخی مشکلات و پیچیدگی‌ها به همفکری و همنشینی جمعی و گروهی نیاز است.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰ به استان کرمانشاه، افزود: مقام معظم رهبری برای اولین‌بار در استان کرمانشاه در دیدار جمعی از دانشجویان از لفظ جنبش حرکت به سمت امت اسلامی استفاده کردند.

مسئول مشارکت‌های مردمی قرارگاه قرب بقیه‌الله، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در گفتگویی با دانشجویان در سال ۹۸ نیز فرمودند باید با استفاده از نیروی انسانی جوان و ایجاد حلقه میانی و کارگروه‌های مختلف مقابل غفلت‌ها و کم‌کاری‌های برخی از دستگاه‌ها ایستاد.

احمدی خاطر نشان کرد: گروه‌های مبارزه با فساد برای همفکری و همنشینی گرد هم می‌آیند و اگر جایی فسادی رخ داده باشد اما کسی نتواند به تنهایی کاری انجام دهد با بیان در جمع و استفاده از تجارب دیگران درصدد مبارزه با فساد برمی‌آیند.

وی بیان کرد: اگر در اداره‌ای مسئولی مرتکب فساد شود با اعتراض یک نفر در مقابل آن فساد مشکلی حل نمی‌شود اما اعتراض دسته‌جمعی با هم‌اندیشی و مطالبه‌گری جمعی بهتر به نتیجه می‌رسد.

مسئول مشارکت‌های مردمی قرارگاه قرب بقیه‌الله با اشاره به نحوه مبارزه با مفاسد بزرگ، گفت: گاهی برای مقابله با یک مفسد بزرگ نیاز است تا از گروه‌های کوچک کمک گرفت چرا که مطالبه‌گری شخصی به تنهایی قدرت مقابله با فساد را ندارد و با از بین رفتن عامل فساد بزرگ می‌توان مقابل مفسدین خرد هم ایستاد.

احمدی ادامه داد: تشکیل جمع مانع تشکیل هسته خودجوش نیست و تصمیم‌گیری‌ها محدود به نظر جمع نمی‌شود با تشکیل گروه‌های بزرگ کمک مضاعف صورت می‌گیرد و هر کدام از اعضا کار خودش را انجام می‌دهد که با کنار هم قرار گرفتن آن اثر مرکب دارد.

وی با اشاره به نیاز کار تشکیلاتی، خاطرنشان کرد: کار باید در قالب تشکیلات سر و سامان بگیرد و هر کدام از افراد در راستا کار تشکیلاتی فعالیت‌های متعددی دارند در نتیجه با توجه به هدف ایجاد تشکیلات به نتیجه مطلوب می‌رسد.

لازم به ذکر است که قرارگاه مطالبه گران کرمانشاه وابسته به قرارگاه مطالبه گری کشور و زیرمجموعه قرارگاه قرب بقیه الله است.

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا