یزد

اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در استان یزد

اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در استان یزد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از یزد، ملک زاده در نشست شورای برنامه ریزی وتوسعه استان یزد، افزود: برای ۲۶ استان آسیب دیده از سیل، ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که از این مبلغ نیز ۱۲۰ میلیارد تومان به استان یزد اختصاص یافت که در این راستا، ما دومین استان در جذب اعتبارات در کشور هستیم.

وی از پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان از سیل مراکز شهرها خبرداد و گفت: در حوزه روستایی هم ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات و ۵۰ میلیون تومان دیگر تسهیلات بصورت بلاعوض به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در خصوص پرداخت این تسهیلات به متقاضیان ادامه داد: منتظر ابلاغ اعتبار تسهیلات به بانک‌های استان یزد هستیم که امیدواریم هر چه زودتر فرایند ارائه تسهیلات و پرداخت آن صورت گیرد.

استاندار هم در این نشست با اشاره به طرح انتقال آب به استان یزد گفت: ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از محل معادن در راستای طرح انتقال آب به استان یزد تصویب شد.

بالاترین مقام اجرایی استان یزد، از مدیران و مسئولان خواست تا توجه به سند یزدنوین را در دستور کار خود قرار دهند و در راستای فرهنگ سازی و تبیین آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

استاندار در پایان خواستار بهره برداری معادن همراه با رعایت ضوابط محیط زیستی در استان یزد شد.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا