ایلام

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای ایلام

حبیب‌الله محبی مدیر کل بنیاد مسکن ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه ۳۷۸ روستا از مجموع روستاهای استان واجد شرایط اجرای طرح هادی هستند، اظهار داشت: در حال حاضر در این روستاها تمام یا بخشی از اجرای طرح هادی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در بالغ بر ۲۵۰ روستا فاز اول و فاز دوم اجرای طرح هادی انجام شده است، افزود: در سال جاری نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در برای اجرای طرح هادی در روستاهای استان اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام ادامه داد: در مجموع اجرای طرح هادی در ۱۴۵ روستا در استان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته، همچنین طرح هادی ۵۰ روستا نیز تجدید نظر یا بازنگری می‌شود.

وی عنوان کرد: در مجموع در طی هشت ماهه سال جاری بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت در ۶۵ روستا انجام شده، همچنین ۱۰ هزار متر مربع سنگ فرش در معابر روستایی صورت گرفته است.

محبی بیان داشت: بخش عمده آسفالت روستاها پیش از فصل بارندگی انجام گرفته و به علت برودت هوا و فصل بارندگی تمام عملیات آسفالت در حوزه شمالی استان متوقف شده و سایر عملیات مانند آواربرداری، شن ریزی و اصلاح معابر در حال انجام است.

مدیر کل بنیاد مسکن ایلام گفت: ۵ اکیپ ماشین آلات بنیاد مسکن در تمام روستاهای استان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا