اجتماعی

عرضه ۹۷۴ محصول فناورانه حوزه سلامت در فن‌بازار ملی ایران

عرضه ۹۷۴ محصول فناورانه حوزه سلامت در فن‌بازار ملی ایران

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، ۲۳۲ شرکت دانش‌بنیان با عرضه محصولات و خدمات خود در تلاش برای رونق دادن به بازار بومی حوزه سلامت در کشور هستند.

یکی از ابزارهای کاربردی در تبدیل ایران به کشور مرجع در زمینه نوآوری و فناوری، طراحی زنجیره ایده تا فروش محصول است. به این معنا که شرایط برای تبدیل ایده به محصول و اتصال محصول تولید شده به بازار فراهم شود.

فن‌بازار ملی معاونت علمی، یکی از مراکزی است که با کمک کارگزاران فناوری در تلاش است تا این زنجیره را با اتصال فناوری عرضه شده به بازار تقاضا تکمیل کند. این تلاش‌ها در حوزه شهر هوشمند، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و سلامت با ایجاد فن‌بازارهای تخصصی، نمود بیشتری یافته است.

قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی فن‌بازارها در ۳ سال گذشته

به طور مثال حوزه سلامت یکی از عرصه‌هایی است که با کمک فناوری و نوآوری توانسته بخش اعظمی از نیازهای خود را با اتکا به توانمندی‌های داخلی بومی‌سازی کند و نیازها با محصولات و خدمات داخلی پاسخ داده ‌شود. بر همین اساس و با کمک کارگزاران فناوری ۹۷۴ محصول فناورانه از ۲۳۲ شرکت دانش‌بنیان و فناور معرفی شده تا بازار تقاضا بر اساس نیاز خود به این محصولات دسترسی داشته باشد.

فیلتر نمونه‌برداری هوا بر پایه نانوالیاف جهت تعیین میزان آلاینده سیلیس کریستالی، پودر نانوکلی محصولی با پایداری حرارتی مطلوب و سازگار با پلیمرهای غیرقطبی و نیمه قطبی و همچنین طیف وسیعی از رنگ‌های صنعتی و رزین‌های آلی، مکمل ویتامینه مرغ تخمگذار نژاد Shaver دوره پرورش، دی کلسیم فسفات و نانوفام SC (نانوفام خودتمیز شونده) از جمله این محصولات است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا