تهران

دستگیری عامل تیراندازی در اسلامشهر

سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اسلامشهر، اظهار کرد :عامل تیراندازی به سوی یک شهروند در بلوار الغدیر اسلامشهر، ظرف سه ساعت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

وی با تشریح جزئیات این تیراندازی، گفت: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز ۹ آبان ماه خبر یک مورد درگیری و تیراندازی توسط یک موتورسوار با یک عابر پیاده در بلوار الغدیر از طریق تماس شهروندان با سامانه  ۱۱۰ پلیس اطلاع‌رسانی می‌شود، که بلافاصله مأموران در محل درگیری حاضر و با یک نفر عابر پیاده که ناحیه ساق پای چپ با اصابت گلوله مجروح شده بود روبرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اقدامات انجام شده برای دستگیری عامل تیراندازی، بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با عوامل اورژانس، مجروح به بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفته و اقدامات اولیه برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان انجام شد، که در تحقیقات به عمل آمده هویت فردی که اقدام به شلیک گلوله کرده بود، شناسایی شد.

کارخانه تاکید کرد: با شناسایی هویت فرد موتورسوار ضارب، اقدامات پلیس برای دستگیری وی انجام، که با هماهنگی به عمل آمده با مقامات قضایی ضارب در حین فرار در یکی از مبادی خروجی استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: پس از دستگیری ضارب و انتقال وی به اداره آگاهی شهرستان، در تحقیقات اولیه ضارب به جرم خود اعتراف کرده و انگیزه اصلی این درگیری را اختلاف حساب مالی بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با قدردانی از همکاری صمیمانه مردم با پلیس و تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل انتظامی در برقراری نظم و امنیت در منطقه، خاطرنشان کرد: با اعتراف ضارب  یک قبضه سلاح کمری با چندین گلوله جنگی از مخفیگاه وی در یکی از محلات اسلامشهر کشف و ضبط شده و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی پرونده جهت سیر مراحل قضایی، تحویل مقام قضایی شهرستان شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا