گیلان

کارنامه دولت سیزدهم به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان قابل‌تقدیر است

خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تقدیر از تلاش‌های مجدانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جهت توسعه خدمات سلامت در کشور، اظهار کرد: از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون کارنامه دولت به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان بسیار قابل‌توجه و درخور تقدیر است.

وی با انتقاد از عملکرد دولت پیشین در دوران کرونا، افزود: متأسفانه دولت پیشین علیرغم اینکه آسیب‌های جدی به مردم واردشده بود بی‌توجه بود درحالی‌که اکنون چنین رویه‌ای در بدنه دولت نسبت به مردم وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام انقلابی دولت سیزدهم در واکسینه کردن مردم علیه بیماری کرونا، گفت: وزارت بهداشت در طول مدت کوتاه ۷۰ روزه توانست شمار قال توجهی از مردم را نسبت به ویروس کرونا ایمن کند و خوشبختانه در پی این اقدام شیوع بیماری کرونا در کشور کنترل‌شده و از آسیب‌های مالی، جسمی و روحی در جامعه کاسته شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری مجدانه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با همکاری دیگر گروه‌های فعال به‌ویژه بسیج و سپاه در تحقق واکسیناسیون حداکثری، خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های انقلابی دولت سیزدهم به‌ویژه وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ازجمله گیلان توانستند با برنامه‌ریزی بسیار مطلوب در جهت کنترل بیماری کرونا گام‌های مؤثری بردارند و خوشبختانه استان گیلان به‌پاس این اقدامات توانست در پوشش حداکثری واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، رتبه نخست را از آن خود کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس یازدهم از توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان کشور به‌ویژه استان گیلان تقدیر کرد و گفت: گرچه ویروس کرونا به‌عنوان یک تهدید در ایران بود اما یکی از استان‌ها به‌ویژه گیلان توانست این تهدید را به فرصت تبدیل کند و شاخص‌های بهداشت و درمان را بهبود ببخشد.

بهروزی فر با اذعان به اینکه در حال حاضر نیز تلاش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی گیلان قابل‌قبول است، تصریح کرد: این در حالی است که در گذشته به این استان توجهی نشده و اقدامات صورت گرفته محسوس و درخور تقدیر است.

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا