آذربایجان غربی

ارومیه میزبان مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان شد

ارومیه میزبان مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان شد

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی که به ارومیه سفر کرده بود بعد از امضای تفاهم‌نامه با استاندار آذربایجان‌غربی برای این منظور گفت: این رقابت‌ها اسفندماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار خواهدشد.

وی افزود: تا به امروز ۱۷ کشور از جمله هندوستان، اندونزی، نپال، تایلند، ترکمنستان، مالزی، کره جنوبی، پاکستان، بنگلادش، تایوان، کنیا، اوگاندا، آلمان، سوریه، فلسطین و عراق اعلام آمادگی کرده‌اند و احتمالا استونی، جمهوری آذربایجان‌غربی، لبنان و افغانستان هم به این کشورها اضافه شوند.

رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: در حاشیه این مسابقات سه رویداد مهم دیگر نیز انجام خواهدشد که اجلاس انتخاباتی کنفدراسیون کبدی آسیا، مجمع عمومی فدراسیون جهانی کبدی و همچنین رونمایی از لوگوی جدید فدراسیون بین‌المللی کبدی خواهدبود.

اورسجی با تمجید از تلاش مسئولین استان آذربایجان‌غربی در حمایت از ورزش کبدی گفت: هم اکنون ۴ بازیکن از ۱۲ بازیکن تیم ملی و همچنین سرمربی و سرپرست تیم از ورزشکاران و نمایندگان استان آذربایجان‌غربی است و انتظار داریم با اهتمامی که در مسوولان استانی وجود دارد، میزبانی بسیار خوبی از کبدی کاران جوان جهان داشته باشیم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا