سیاسی

خبر مهم ستاد انتخابات کشور برای کاندیداهای انتخابات مجلس

خبر مهم ستاد انتخابات کشور برای کاندیداهای انتخابات مجلس

سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در نشست با استاندار و اعضای ستاد انتخابات استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات دارای اهمیت بسیار زیادی است، اظهار کرد: مردم ایران در برهه های مختلف نشان داده اند با وجود همه تهدیدات و فتنه انگیزی هایی که دشمنان می کوشند آشوبی در این کشور رقم بزنند هوشیار هستند و همواره با ایمان و مقاومت خود پشت این نظام و کشور ایستادند.

وی با اشاره به هدف جمهوری اسلامی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: جمهوری اسلامی چهار دهه برگزاری انتخابات ها را با مشارکت و همراهی همه جانبه مردم و با هدف عزت و کرامت ملی و استمرار پیشرفت کشور تجربه کرده است و امسال نیز در ۱۱ اسفندماه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز همینگونه خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات کشور از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در اسفندماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: برابر قانون جدید ابتدا پیش ثبت نام انجام می شود که طی آن بیش از ۴۸ هزار نفر ثبت نام کردند. طبق زمانبندی تعریف شده دستگاه‌های ۶ گانه در تطبیق و صحت مدارک ارائه شده داوطلبان، اقدامات خود را انجام داده و سپس به درخواست داوطلبان در نواقص پرونده ها رسیدگی می شود.

شاهچراغی با بیان اینکه ۲۶ مهرماه اعلام نتیجه بررسی نهایی تطبیق مدارک اعلام می‌شود، افزود: ثبت نام انتخابات نیز در تاریخ ۲۷ مهرماه از میان کسانی که مدارک شان تایید و مایل هستند به عنوان داوطلب در انتخابات شرکت کنند، آغاز خواهد شد.

تاکتیک انتخاباتی دوقلوهای «پایداری – شریان» /اصولگرایان دقیقه ۹۰ غافلگیر می شوند؟

وی با تأکید بر لزوم وجود همکاری میان تمامی دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری انتخابات سال جاری، گفت: در هیئت اجرایی مقدمات کار فراهم شده و دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف همکاری خوبی با وزارت کشور دارند، شورای نگهبان نیز نظارت قانونی خود را انجام میدهد و لذا بستر برای برگزاری یک انتخابات بسیار خوب فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور مردم گیلان را یکی از ولایتمدارترین مردمان کشور دانست و تصیح کرد: مردم گیلان نشان دادند همواره پرشور در صحنه حضور دارند و امید است تلاش مسئولان نظام در خدمت به مردم نتیجه بخش و مستمر باشد و این مشارکت ملی و همبستگی مردم در عرصه انتخابات میتواند نقش اثرگذاری در سرعت بخشیدن به مسیر پیشرفت و آبادانی کشور داشته باشد.

شاهچراغی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی رکن اساسی و مرکز ثقلی برای کشور و قانونگذاری و ریل‌گذاری برای دولت در پیشبرد برنامه‌های مصوب کشور است، افزود: ضرورت دارد که این انتخابات نیز مانند گذشته با حضور و مشارکت پرشور مردم برگزار شود و باور ما این است که مردم از گذشته مصمم تر هستند.

استاندار گیلان نیز در این نشست با تأکید بر لزوم تداوم ارتباط و تعامل مجموع مدیران و دست اندرکاران اجرایی با مردم در راستای افزایش رضایتمندی عموم جامعه اظهار کرد: یکی از مشخصه‌های بارز دولت سیزدهم، مردمی بودن است و این مهم در بستر درک شرایط و پیگیری مطالبات مردم عینیت می‌یابد.

اسدالله عباسی با بیان اینکه در طول ۴۵ سال گذشته، مردم همواره با حضور پرشور و گسترده ، زمینه ساز خلق حماسه های ماندگار در عرصه انتخابات شدند، گفت: بی‌شک امسال نیز این رویداد ملی با همت عموم مردم رقم خواهد خورد و تسریع در روند خدمت‌گزاری صادقانه به جامعه، شور و اشتیاق عمومی را برای حضور حداکثری در عرصه انتخابات مضاعف خواهد کرد.

۲۷۲۲۰

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا