البرز

استاندار البرز: هیچ کمبود در خصوص کمبود کالاهای اساسی وجود ندارد

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز هدف دولت تنظیم بازار و افزایش رسیدگی‌ها به این موضوع است، گفت: این مهم بر اساس ماموریت‌های محوله از سوی دولت اهداف و برنامه های ابلاغی با اهتمام و توجه ویژه ای در استان دنبال می شود.

وی افزود: اکنون نیز با توجه به ماموریت ویژه ای که از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد برای ایجاد آرامش و نظارت و کنترل بیشتر بر بازار با تشکیل جلسه تنظیم بازار وارد عمل شدیم. این جلسات که به صورت هفتگی انجام می‌شود باید مصوبات ملموس و عملیاتی دنبال شود و روند تحقق آن زیر ذره بین دستگاه‌های نظارتی باشد.

شهبازی با اشاره به اینکه بلحاظ تامین کالاهای ضروری در استان هیچ گونه مشکلی نداریم و کالاهای استراتژیک در البرز به اندازه کافی موجود است، یادآور شد: اصناف استان در شرایط شیوع کرونا بسیار همراه بوده اند از این رو همواره با سیاست های تنظیم بازار نیز همکاری لازم را داشته اند.

استاندار البرز ضمن تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد برخورد قهری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است، تصریح کرد: روند تحقق مصوبات تنظیم بازار زیر نظر دستگاه‌های نظارتی است و امید است که همچنان شاهد همراهی لازم از سوی مردم و اصناف باشیم.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا