سمنان

استاندار سمنان: اهمیت دادن به خانواده صرفا مسائل اقتصادی نیست

استاندار سمنان: اهمیت دادن به خانواده صرفا مسائل اقتصادی نیست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ؛ سید محمدرضا هاشمی ؛ استاندار سمنان در آیین اختتامیه همایش رویداد جامعه پرداز “دومین رویداد کشوری جمعیت، زن و خانواده” که روز جمعه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد با ذکر اینکه برگزاری این رویداد با بهره گیری از ظرفیت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، امری بسیار ارزشمند است ، گفت : هر کجا که از ظرفیت مردم و حضور مردم استفاده کردیم، به موفقیت های مطلوب دست یافتیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه بحث ترویج فرهنگ فرزند آوری امری بسیار مهم بوده و نیاز به یک عزم ملی همگانی و اقدام جهادی دارد، تصریح کرد : اگر امروز استان سمنان در حوزه های مختلف در کشور سرآمد است، بواسطه یکدستی فرهنگ، تدین، دینداری و نشاط مردم می باشد.

استاندار سمنان ، حضور فرزند در خانواده را موجب ایجاد نشاط و امید دانست و عنوان کرد : اهمیت دادن به خانواده صرفا مسائل اقتصادی نیست، مباحث فرهنگی و معنوی از جمله فرزند آوری نیز باید بصورت ویژه مورد توجه قرار داشته باشد.

سید محمد رضا هاشمی ، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت بحث تحقق جوانی جمعیت و ترغیب به فرزند آوری در سطح جامعه بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در این زمینه تاکید نموده و گفت : به بانک های عامل استان دستور داده شده است تا پرداخت تسهیلات مربوط به ازدواج و فرزند آوری را در اولویت کار خود قرار دهند .

هاشمی در پایان سخنان خود گفت : شرایط لازم بمظور اشتغال جوانان در واحد های تولیدی و صنعتی استان مهیاست و در ابن زمینه آمادگی‌کامل داریم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا