اقتصادی

ارسال ۱۵ هزار بسته معیشتی به مناطق سیل‌زده جنوب و شرق

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وحید خاوئی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات ارسال این محموله‌ها اظهار کرد: در پی وقوع سیل هفته گذشته در مناطقی از جنوب و شرق کشور و نیاز هموطنانمان در مناطق سیل‌زده به حمایت‌های معیشتی، بنیاد مستضعفان ارسال محموله‌های کمک‌های معیشتی را برای سیل‌زدگان جنوب استان فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان از شب گذشته آغاز کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان افزود: شب گذشته نخستین محموله شامل ۵ هزار بسته معیشتی به این مناطق اعزام شد و در مجموع ۱۵ هزار بسته معیشتی برای این مناطق ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها در هریک از این مناطق در اختیار نیروهای امدادی و گروه‌های جهادی حاضر در این مناطق قرار می‌گیرد تا با همکاری نیروهای امدادی میان خانواده‌های سیل‌زده توزیع شود.

به گفته خاوئی ارزش هریک از این بسته‌های معیشتی بیش از ۵۰۰ هزار تومان است.

پیش از این نیز سید پرویز فتاح از تخصیص ۴۵ میلیارد تومان کمک این بنیاد برای جبران بخشی از خسارت وارده به لوازم خانگی سیل‌زدگان این ۳ استان و همچنین تامین تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل توسط بنیاد مستضعفان خبر داده بود.

صبح امروز نیز به‌دنبال گفتگوی تلفنی سید پرویز فتاح با وزیر کشور که برای بازدید از مناطق سیل‌زده به جنوب استان فارس سفر کرده، قرار شد بنیاد مستضعفان ۵ میلیارد تومان دیگر برای حمایت از سیل‌زدگان بیرم در جنوب این استان اختصاص دهد.

انتهای پیام/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا