سیاسی

وزارت اطلاعات: اعضای شبکه گسترده تروریستی – صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب بازداشت شدند

وزارت اطلاعات: اعضای شبکه گسترده تروریستی – صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب بازداشت شدند

– اخبار سیاسی –

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری برگزیده های ایران، روابط عمومی وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای به شرح زیر درباره بازداشت اعضای بزرگ‌ترین شبکه‌ی تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور اعلام کرد:

باسمه‌تعالی

با عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و خاندان مطهر و یاران با وفایش و نیز عرض تسلیت شهادت چهار تن از مأموران خدوم پلیس راه جنوب شرق کشور به کلیه دلاور مردان حافظ امنیت ایران اسلامی،  به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند؛

اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.

اعضای این شبکه که به‌ واسطه‌ی کانون‌های تروریستی مستقر در کشورهای دانمارک و هلند به سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس متصل هستند و توسط آن رژیم حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شدند، در آستانه ماه محرم قصد انجام چندین عملیات تروریستی در استان‌های یاد شده را داشتند. ازجمله برنامه‌ریزی اقدام انفجاری در محل مزار «سپهبد مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی (ره)» و نیز در برخی مراکز تجمعات مردمی و اماکن سوخت‌گیری، همچنین انفجار دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز به منظور اخلال در تأمین نیازهای داخلی و صادراتی و اهداف دیگری از این قبیل. از این هسته‌ها تعداد ۴۳ بمب با قدرت تخریب بالا و قابلیت کنترل از راه دور، کشف و خنثی گردید.

از بمب‌های پیش‌گفته، ۲۰ بمب  ویژگی پرتابی دارند که به قصد استفاده از آنها علیه هیآت و تکایا آماده شده بودند. علاوه بر آن چند خانه‌ی تیمی، انواع سازه‌های فلزی انفجاری، چاشنی‌های مربوطه، انواع مواد شیمیایی صنعتی و مواد پیش‌ساز انفجاری، کیت‌های الکترونیکی، ریموت‌های کنترلی برای هدایت انفجار از راه دور، فیتیله‌های انفجاری، چندین قبضه کلت کمری، سلاح‌های شکاری ساچمه‌زن و مقادیر فراوانی سلاح سرد و ابزارهایی صرفاً با کاربرد در اغتشاشات خیابانی کشف و ضبط شد.

اعضای هسته‌های بازداشت شده، پیش از این نیز به‌عنوان اقدامات آزمایشی و توان‌سنجی برای ارائه به کارفرمایان مستقر در دانمارک و هلند، چندین عملیات ایذایی انجام داده وعکس و فیلم آنها را برای رسانه‌های تروریستی مستقردر اروپا و آمریکا ارسال کرده بودند؛ همچون پرتاب کوکتل‌مولوتف به ساختمان‌های دولتی، حملاتی به پایگاه‌های بسیج، آتش‌زدن چند بانک، چندین دستگاه عابربانک،اتوبوس‌های شهری، آنتن‌های مخابراتی، ایجاد انفجار در مقابل دفتر یکی از مراجع عظام در ساری، نصب پرچم رژیم موقت صهیونیست و پرچم‌های منتسب به گروهک‌های سلطنت‌طلب در محل‌های مختلف و … .

این تروریست‌ها اخیراً قصد ورود به فاز عملیات وسیع خرابکارانه را داشتند که با هوشیاری و تله‌گذاری جان برکفان گمنام و فداییان ایران اسلامی، از عملیات تروریستی آن‌ها پیشگیری شد.

وزارت اطلاعات همچنان‌که قبلاً نیز اعلام کرده است، حق خود را در تعقیب تروریست‌های نیابتی در فراسوی مرزهای کشور، محفوظ دانسته و اقدامات مقتضی علیه حامیان تروریسم را همچنان در دستور کار خود خواهد داشت.همچنین به کشورهایی که با داعیه‌ی حمایت از حقوق بشر، آگاهانه به پایگاه و مأمن رسمی و آشکار تروریسم تبدیل شده‌اند هشدار می‌دهد که تروریست‌ها هیچگاه به حامیان خود وفادار نمانده‌اند. و میزبانی از جانیان حرفه‌ای، همیشه هزینه‌بر بوده است.

در پایان از هیآت، تکایا و سایر مجالس عزاداری و از کلیه‌ی عزاداران حسینی استدعا دارد که در این ایّام ضمن دعا برای شکست توطئه‌های دشمنان و موفقیت مرزداران و حافظان امنیّت کشور، همچون گذشته با هوشیاری کامل، ضمن همکاری با خادمان جان برکف خود و حافظان امنیت کشور، هر مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (۱۱۳) یا نیروهای امنیتی ، انتظامی و بسیچی حاضر در محل گزارش نمایند.

 

 

.

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا