سیاسی

سعیدی: رهبر انقلاب با تمام وجود به مسئله وحدت شیعه و سنی اعتقاد دارند/ دشمن دنبال بحران سازی در برخی نقاط کشور است

سعیدی: رهبر انقلاب با تمام وجود به مسئله وحدت شیعه و سنی اعتقاد دارند/ دشمن دنبال بحران سازی در برخی نقاط کشور است

– اخبار سیاسی –

معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، با اشاره به دیدار امروز مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: این دست دیدارهای امروز با رهبر انقلاب بسیار در تحکیم وحدت بین شیعه و سنی موثر است. نگاه، رویکرد و تعابیر رهبری نیز بر این بوده و نه صرفاً به عنوان یک نگاه تاکتیکی بلکه با تمام وجود به این وحدت اعتقاد دارند.

رهبر انقلاب: اطلاع داریم که آمریکا به‌دنبال بحران‌سازی در ایران است/ همه‌ی کارها برای تأمین حق آب زابل انجام شود

 

وی با اشاره به تاکیدات حضرت آیت الله خامنه ای بر رفع مشکلات مردم این منطقه افزود: ایشان در این دیدار به صورت مشخص به مسئله و مشکل کم آبی استان سیستان و بلوچستان اشاره داشتند و به مسئولان دولتی گوشزد کردند تا این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: رهبری امروز در دیدار به ایجاد یک گروه بحران از سوی دشمنان برای بحران سازی در داخل کشورمان اشاره داشتند که اشاره ای هوشمندانه بود. ما نیز وظیفه داریم با شناسایی نقاط حساس کشور که از نظر دشمنان مستعد ایجاد التهاب است، مانع سواستفاده دشمن شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما هوشیار نباشیم دشمنان بر روی دو مولفه وحدت ملی و امنیت ملی دست گذاشته و موج سواری می کنند هرچند سابقه ملت ایران نشان داده که در این فقره نیز با بصیرت  و هوشیاری، مانع تحقق اهداف آنها خواهند شد.

سعیدی تصریح کرد: مقابله با این جریان نیازمند هوشمندی همه ماست. این هوشمندی را هم باید مردم داشته باشند و  هم مسئولان که با رویه‌ها و رفتارهای خود منجر به ایجاد گسل بین مردم و حاکمیت نشوند.

وی ادامه داد: اثر برخی از رفتارهای ما مسئولان از  اقدامات دشمن بیشتر است. برای همین همه باید هوشیار باشیم تا از هر اقدامی که منجر به تحت تاثیر قرار گرفتن و به مخاطره افتادن وحدت و امنیت ملی می شود، پرهیز کنیم.

نماینده چابهار در مجلس تاکید کرد: ماهیت گروه بحران به کشورهای غربی و به سرکردگی آمریکا بازمی گردد و هر کسی که در پازل آنها قرار گرفته و قصد تکمیل پازل آنان را داشته باشد، به نفع دشمن عمل کرده است و در خط دشمن است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا