اصفهان

داوری بر نتیجه بازی تاثیرگذار نبود/ در هر دو نیمه مسلط بر بازی بودیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، محمد کشاورز پس از بازی تیمش مقابل شهروند ساری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، هم در نیمه اول و هم دوم بر بازی مسلط بودیم و  توانستیم با نتیجه خوب بازی را به پایان برسانیم.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص داوری این بازی بیان داشت: راجب داوری نمی‌خواهم صحبت کنم، اگر بخواهم معترض باشم، یک پنالتی صد در صد برای ما در یک بازی دیده نشد ولی سعی کردیم با سر و صدا از روی نیمکت به داوری فشاور وارد نکنیم، فکر نمی‌کنم داوری روی این نتیجه تاثیر گذار بوده باشد.

وی در خصوص انتخابش به عنوان برترین مربی ماه فوتسال عنوان داشت: از کانون مربیان بابت این انتخاب تشکر می‌کنم اما در واقعیت این موفقیت متعلق به همکاران من در کادر فنی و تک تک بازیکنان پرتلاش و البته باشگاه گیتی‌پسند است که از ما حمایت می‌کنند‌.

کشاورز با اشاره به بازی هفته آینده با تیم کلاردشت ادامه داد: برای تمام تیم‌ها احترام زیادی قائل هستیم و با تمام توان به کلاردشت می‌رویم، امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

اشتباهات داوری برای ما یک سریال تکراری شده

مسعود نجاریان، پس از بازی با گیتی‌پسند اظهار داشت: در اصفهان مقابل تیم گیتی‌پسند بازی کردن با مهره‌های تیم ملی و کادر فنی خوب برای هر تیمی سخت است، بچه‌ها تمام تلاششان را کردند، بازی خوبی بود.

سرمربی شهروند ساری ادامه داد: چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم، اشتباهات فردی در این چند بازی ما را اذیت کرد، احساس می‌کنم داوری هم باتوجه به این که تیم ما ته جدول است، نگاهی دیگر دارد، هم بازی قبل با کراپ و هم این بازی برای ما تکرار شد.

وی در خصوص اعتراضات به داوری و خروج تیم از زمین افزود: یک سریال تکراری شده در این چند بازی اخیر، شاید به دلیل جایگاه ما‌در جدول داورها نگاه دیگری دارند و تصور می‌کنند مهم نیست، امیدوارم که قصد و قرضی در کار نباشد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا