تهران

اسلامشهری‌ها ۷۰ واحد خون در مرکز سیار اهدا کردند/ ضرورت احداث پایگاه دائمی انتقال خون

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اسلامشهر، از صبح امروز با استقرار واحد سیار سازمان انتقال خون  پرسنل شهرداری اسلامشهر، بیش از ۷۰ واحد خونی جهت یاری رساندن به نیازمندان  اهدا کردند.

در پی اعلام سازمان انتقال خون در خصوص نیاز به خون و سایر فرآورده های خونی جهت مداوای بیماران، با پیگیری های معاونت اجتماعی و فرهنگی، یک واحد اکیپ سیار سازمان انتقال خون استان تهران، در محل ساختمان مرکزی شهرداری اسلامشهر حضور یافت تا کارکنان شهرداری اسلامشهر با اهدای خون خود در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه شرکت کنند.

در این اقدام جهادی و خداپسندانه جمعی از کارکنان و مدیران شهرداری و اعضای پارلمان شهری اسلامشهر، با حضور در محل استقرار این واحد سیار انتقال خون، بخشی از خون خود را جهت یاری رساندن و مداوای بیماران هموطن خود اهدا کردند.

در مدت زمان حضور یک روزه واحد سیار انتقال خون، بیش از ۷۰ واحد خونی اهدای پرسنل جهادگر و نیکوکار شهرداری اسلامشهر جمع آوری و جهت استفاده از فرآورده های خونی به مرکز انتقال خون تهران  منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، متاسفانه با توجه به عدم استقرار یک پایگاه دائمی انتقال خون در شهرستان اسلامشهر با جمعیتی بالغ بر۷۰۰ هزار نفر، اقشار مختلف مردم منطقه جهت مشارکت در امر خداپسندانه و انسان دوستانه جهت اهدای خون با مشکلات زیادی روبرو هستند که ضرورت دارد، مسئولین امر و دستگاههای ذیربط جهت  ایجاد و راه اندازی یک مرکز انتقال خون در این شهرستان جدیت و پیگیری لازم را داشته باشند.

قابل ذکر است که قریب به ۱۲ سال پیش یک مرکز انتقال خون با پیگیری اعضای دوره سوم شورای شهر اسلامشهر و با همکاری شهرداری این شهر، در یکی از ساختمانهای شهردای اسلامشهر مستقر شد،که علیرغم استقبال خوب اهالی از خدمات این مرکز، بنا به دلایل نامعلوم و بصورت یک شبه این مرکز تعطیل و جمع آوری شد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا