هرمزگان

سفر کمیسیون عمران مجلس به رودان+عکس

به گزارش برگزیده های ایران از رودان، صبح امروز اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با همراهی فرزاد نجات نیا معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی جهت بازدید از پروژه های عمرانی به شهرستان رودان سفر کردند.

بازدید از پروژه راه محور رودان به رودخانه اولین مقصد  اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاون وزیر راه و شهرسازی بود، تکمیل این پروژه از مهمترین مطالبات مردم بخش رودخانه شهرستان رودان است که علی رغم گذشت بیش از ۵ سال از آغاز عملیات اجرایی آن قریب ۲۰ کیلومتر از آن باقی مانده است.

بازدید از پروژه پل ماشنگی به عنوان دیگر دغدغه مهم مردم بخش رودخانه نیز از سوی اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت.

احداث این پل از مصوبات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل در سال ۹۴ به شهرستان رودان بوده است که علی رغم گذشت بیش از ۶ سال هیچ اقدام عملیاتی صورت نگرفته است و همه ساله در فصل بارندگی نبود این پل باعث قطع ارتباط ۱۸ روستای بخش رودخانه با شهر زیارتعلی در مرکز این بخش می شود.

آخرین برنامه اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید از پروژه دیوار حفاظتی شهر رودان بود که تکمیل این پروژه نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۹/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا