زنجان

اعتبار طرح‌های مشارکتی پیشگیری از مصرف موادمخدر ناچیز است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان و به نقل از روابط استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی، در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی، در حوزه طرح های آموزش و پیشگیری  از مصرف مواد مخدر با تاکید بر اینکه این اعتبارات باید به صورت عادلانه و با اولویت طرح های موثرتر، توزیع شود، افزود: باید عملکرد، میزان و سطح موفقیت موسسات در دست باشد تا با توجه به آن و نیز اولویت موارد پیشگیرانه در خصوص تخصیص اعتبارات، تصمیمات بهتری اتخاذ شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، تصریح کرد: با توجه به نقطه نظرات اعضای جلسه، تصمیم‌های لازم را در خصوص توزیع عادلانه اعتبارات خواهیم گرفت.

رفیعی با تاکید بر اینکه، محوریت توزیع اعتبارات کمیته توسعه مشارکت های مردمی، باید عدالت باشد، خاطرنشان کرد: اگرچه، خود موسسات هزینه و با ارتباطی که با خیران دارند، بسیاری از هزینه‌ها را تامین می‌کنند، اما ما هم در بحث اعتبارات، باید سهیم باشیم و دست آنها را بگیریم.

 وی با بیان اینکه در این شرایط اقتصادی، برخی از موسسات هم باید هزینه های برنامه های مساعدتی خود در آگاه سازی و پیشگیری از بازگشت بهبود یافتگان به مصرف مواد و اشتغال آنها را تا حد امکان، کاهش دهند، گفت: به عنوان نمونه با ساخت انیمیشن یک دقیقه‌ای به جای انیمیشن پنج دقیقه‌ای، می‌توان بسیاری از هزینه ها را کاهش و در جای دیگر هزینه کرد.

 در این جلسه نمایندگان برخی از موسسات هم که در راستای آموزش، پیشگیری و اشتغال بهبود یافتگان از مصرف مواد فعالیت دارند، ضمن ارائه گزارش خود به طرح پیشنهاداتی هم برای بازده بیشتر پرداختند.


 2022-01-08 10:03:26

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا