آذربایجان غربی

اعتماد به نفس رمز پیروزی مقابل مس رفسنجان است

 رئوفی سرمربی تیم والیبال آذر باتری ارومیه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه میانگین سنی بازیکنانش نزدیک ۲۰ سال است و اغلب آن‌ها برای اولین بار است که حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند اظهارداشت: این جوانان آینده‌های والیبال این کشور هستند و می‌توانند با کسب بهترین تجربه‌ها سال‌های سال در خدمت ورزش ایران باشند.

وی ادامه داد: امروز کار سختی مقابل تیم مس رفسنجان داریم زیرا که این تیم هفته گذشته به دلیل کسب پیروزی مقابل قهرمان نیم فصل با روحیه خوبی مقابل ما صف آرایی می‌کند.

رئوفی گفت: اگر بازیکنانم هر آنچه که در تمرینات به آنها دیکته شده را در زمین بازی انجام دهند مطمئن هستم هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم مس  رفسنجان با جذب چند بازیکن جدید وارد کوران بازی‌های دور برگشت شده است تصریح کرد: تیم آذرباتری با ترکیب ثابت و بدون هیچ تغییری دیدارهای دور برگشت خود را پیگیری می کند ولی با این وجود من به بازیکنانم ایمان دارم.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: شهر ارومیه قطب والیبال ایران است و ۷۰ درصد ترکیب این تیم را بازیکنان جوان و بومی این شهر تشکیل داده اند و آینده روشنی پیش رو دارند.

خاطرنشان می‌شود هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه با انجام هفت دیدار در شهرهای سیرجان، ارومیه (۲ دیدار)، اصفهان، آمل، تهران و ورامین پیگیری می شود.

در یکی از این دیدارها و در سالن ۶ هزار نفری غدیر تیم آذر باتری ارومیه از ساعت ۱۵ میزبان مس رفسنجان است.
این تیم چند هفته است با تغییر سرمربی خود که پیش تر بر عهده فرهاد نفرزاده بود هم اکنون با هدایت رحمان رئوفی در کوران رقابت های لیگ برتر حضور دارد.
در دیگر دیدار امروز تیم شهرداری ارومیه از ساعت ۱۸ مقابل پاس گرگان صف آرایی می کند.

* برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵ آذرباتری ارومیه – مس رفسنجان

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶ فولاد سیرجان ایرانیان – راه‌یاب ملل مریوان

آمل، سالن پیامبر اعظم، ساعت ۱۶ لبنیات هراز آمل – هورسان رامسر

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶ سایپا – شهرداری گنبد

ورامین، سالن گل‌عباسی، ساعت ۱۶ شهرداری ورامین – شهداب یزد

اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت ۱۷ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پیکان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸ شهرداری ارومیه – پاس گرگان


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا