چهارمحال و بختیاری

خدمت رسانی نیروی های امدادی هلال احمر به هزار و ۳۷۳ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری

خدمت رسانی نیروی های امدادی هلال احمر به هزار و ۳۷۳ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،مسعود مثنوی اظهار داشت: در بازه زمانی یکم تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۵۸ حادثه شامل ۳۸ مورد جاده ای، ۸ مورد برف و کولاک، ۱ مورد دریایی و ساحلی، ۲ مورد خدمات حضوری، ۲ مورد شهری، ۱ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، و ۹ حادثه کوهستان در چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست.

وی افزود: در این حوادث هزار و ۳۷۳ نفر دچار حادثه شدند که شامل هزار و ۲۱۹ نفر برف و کولاک، ۱۳۸ نفر جاده ای، ۲ نفر خدمات حضوری، ۱ نفر دریایی و ساحلی، ۲ نفر شهری و کوهستان ۱۱ نفر بود.

مثنوی با اشاره به وجود هزار و ۲۱۹ نفر آسیب دیده و مصدوم در حوادث به وقوع پیوسته، اضافه کرد: از این تعداد ۱۳۳ نفر جاده ای، ۲ نفر خدمات حضوری، ۱ نفر دریایی و ساحلی، ۲ نفر شهری و ۱۰ نفر نیز در حوادث کوهستانی آسیب دیدند.

وی با اشاره به انجام ۸ عملیات رهاسازی توسط نیروهای امدادی، بیان داشت: ۳۲ نفر نیز با کمک امدادگران و نجاتگران از حوادث مختلف جانی سالم به در بردند و ۱۷ نفر نیز اسکان داده شدند و ۱۰ بسته غذایی در بین‌ آنان توزیع شد.

مثنوی ادامه داد: ۲۳۴ نیروی عملیاتی در قالب ۸۰ تیم عملیاتی با ۵۷ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، و به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا