اخبار ورزشی

حضور وزیر ورزش و جوانان قطر در تمرین تیم ملی فوتبال

حضور وزیر ورزش و جوانان قطر در تمرین تیم ملی فوتبال

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، شیخ حمد وزیر ورزش و جوانان قطر عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در اردوی تیم ملی ایران، میزان رضایت شاگردان امیر قلعه‌نویی از میزبانی قطر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را جویا شد.

استارت خلیل‌زاده برای حضور در دیدار برابر امارات/ پوشش زمستانی قلعه‌نویی در تمرین تیم ملی

 

او که به رسم میهمان‌نوازی در تمرین حاضر شده بود، در ابتدا با استقبال مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی روبه‌رو شد. نبی با خوش‌آمدگویی به شیخ حمد و تشکر از او برای حضور در اردوی تیم ملی، وضعیت تیم ایران را برای وزیر ورزش و جوانان قطر تشریح کرد.

سپس امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با قدردانی از میزبانی قطر در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: قطر همانطور که موفق شد سال قبل بهترین دوره جام جهانی را میزبانی کند، توانسته بهترین میزبانی جام ملت‌های آسیا را داشته باشد که من بابت این موضوع به شما تبریک می‌گویم.

پس از آن وزیر ورزش و جوانان قطر ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در این دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، سؤال‌هایی درباره وضعیت اسکان، تغذیه و هتل محل اقامت تیم ملی از سرمربی و سرپرست تیم ملی پرسید و گفت که برای اطمینان از شرایط تیم ایران در اینجا حاضر شده است.

در پایان این بازدید، پیراهن شماره ۱۱ تیم ملی که به اسم وزیر ورزش و جوانان قطر آماده شده بود، توسط قلعه‌نویی و نبی به او اهدا شد.

/

حتما بخوانید : تشنه در صحرا
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا