اخبار ورزشی

نکونام: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول بازی را خواب بودیم

نکونام: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول بازی را خواب بودیم

جواد نکونام پس از پیروزی استقلال مقابل هوادار در نشست خبری گفت: این برد را به هوادارانمان تبریک می‌گویم. این برد قطعاً برای آنهاست. برای هواداران خانم و آقایانی که در ورزشگاه بودند. فوتبال با تماشاگر را ما دیدیم و لذت بردیم. این برد و ۳ امتیاز مبارک هواداران و از طرف خودم و بازیکنان از آنها تشکر می‌کنم. حضور آنها باعث شد تا وظیفه خودمان را به نحو احسن اجرا کنیم.

سرمربی استقلال اظهار داشت: خودتان دیدید، فکر کنم ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خواب ماندیم. تیم ما شیرازه‌اش پاشید. باورمان نمی‌شد که یک گل آن هم به آن زودهنگامی دریافت کردیم ولی توانستیم شکل تیمی را خیلی خوب درست بکنیم. تیم را سازماندهی کنیم. یک گل زدیم و موقعیت‌های خوبی را در نیمه اول خلق کردیم. نیمه اول به نظرم خوب تمام کردیم. ۱۰ دقیقه آخر نیمه اول خیلی خوب و پرفشار بازی کردیم.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، توانستیم ۲ گل به ثمر رسانیم و تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. حریف را مجبور کنیم که اشتباه کند، عقب نشینی کند و از سیستم ۲-۳-۵ به سیستم ۱-۴-۵ تغییر کند. توانستیم در نهایت بازی را ببریم و این برد برای هوادارنمان است. شروع امروز بد بود و در ابتدا خواب بودیم.

نکونام اظهار داشت: تیم هوادار تیم بسیار خوبی است. من بازی آنها را دیده‌ام. آنها با برنامه بازی کردند و در ادامه راه با توجه به این مسابقه، می‌توانند خیلی خوب و بهتر نتیجه بگیرند. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا