اخبار روز

صوت منتشرنشده از فرمانده عملیات نیروی قدس درباره ظهر عاشورا

صوت منتشرنشده از فرمانده عملیات نیروی قدس درباره ظهر عاشورا

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی برگزیده های ایران، شهید اکبر آقابابایی از جوانانی بود که به ندای حضرت روح‌الله لبیک گفت و سال ۱۳۶۲ به‌سمت فرماندهی عملیات ناحیه شمال غرب و کردستان منصوب شد. وی پس از مدتی فرماندهی تیپ ۱۸ الغدیر را به‌عهده گرفت و در عملیات کربلای ۵ به‌شدت مجروح شد. وی مدتی نیز در نیروی قدس از فرماندهان عملیات بود تا اینکه سرانجام در ۵ شهریور ۱۳۷۵ به‌علت جراحات ناشی از جنگ و مصدومیت شیمیایی به شهادت رسید.

عاشورا , محرم 1402 , شهید , شهادت ,

آنچه در ادامه خواهید شنید صوتی است منتشرنشده از شهید اکبر آقابابایی که در تاریخ ۱۹ خرداد سال ۶۷، عملیات بیت المقدس ۷ سخنرانی کرده است.

 

.

ارتش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا و در زمین کربلاست، در جنگی نابرابر، مقابل ارتشی با آن وسعت و با آن جمعیت، در ظاهر شکست نظامی از آنِ حضرت اباعبدالله بود و شکست ظاهری نصیب ارتش امام حسین(ع) بود؛ ولیکن پیروزی اصلی را این ارتش کوچک به دست آورد. یاران حضرت اباعبدالله با شهادت خودشان پیروزی را به دست آوردند. یاران حضرت اباعبدالله با ریختن خون خودشان اسلام را آبیاری کردند و ما می‌بینیم که برای طول تاریخ یزید و یزیدیان مورد لعن مردم هستند؛ پیروز شدند، از لحاظ نظامی موفق شدند فرزندان حضرت اباعبدالله را، زنان حرم پیغمبر را اسیر کنند، در خارهای بیابان کربلا آواره کنند، لکن پیروزی از آنِ این ارتش کوچک بود.

فرمانده‌‌ای با دکمه‌های لنگه به لنگه کنار حاج قاسم + عکس

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا