فرهنگ و هنر

جزییات نشست‌های تخصصی «بر سینمای ایران چه گذشت» اعلام شد/ واکاوی سینمای دهه ۶۰ ایران

جزییات نشست‌های تخصصی «بر سینمای ایران چه گذشت» اعلام شد/ واکاوی سینمای دهه ۶۰ ایران

به گزارش خبرگزاری برگزیده از روابط عمومی پروژه، پوستر سلسله نشست‌های تخصصی با عنوان «بر سینمای ایران چه گذشت» که به همت سازمان سینمایی سوره و به میزبانی امیر قادری برگزار می‌شود، منتشر شد.

همزمان با انتشار پوستر، جزییات اولین هفته از این رویداد که ۳ تا ۶ مهرماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ در پردیس سینمایی آزادی برپا می‌شود، اعلام شد.

در سلسله نشست‌های تخصصی با عنوان «بر سینمای ایران چه گذشت» که با هدف واکاوی شیوه شکل‌گیری و مدیریت سینمای ایران پس از انقلاب برگزار می‌شود، فریدون جیرانی به عنوان کارشناس ثابت برنامه حضور دارد و هر شب با پخش یک قسمت از مستند «بر سینمای ایران چه گذشت» به کارگردانی شهرام میراب‌اقدم، تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره، میزگردی با حضور سینماگران شاخص پیشکسوت و مدیران ادوار مختلف سینمای ایران برگزار می‌شود.

بدین ترتیب در اولین شب از برگزاری این رویداد، دوشنبه ۳ مهرماه، سیدضیا هاشمی، مهدی فخیم‌زاده و بهروز افخمی مهمان این برنامه هستند.

در دومین شب، سه‌شنبه ۴ مهرماه، مسعود شاهی، سیدمحمد حسینی و هوشنگ گلمکانی در این نشست حاضر می‌شوند.

چهارشنبه ۵ مهرماه همزمان با سومین شب این رویداد، ابوالحسن داوودی، محمدرضا شفاه و هارون یشایائی میزبان مخاطبان خواهند بود.

در آخرین شب برگزاری این رویداد یعنی پنجشنبه ۶ مهرماه، سیدضیا هاشمی، سجاد نوروزی و مجید اسماعیلی به عنوان مهمانان میزگرد معرفی شدند.

در اولین دوره این رویداد ۴ قسمت از مجموعه مستند «بر سینمای ایران چه گذشت» به نمایش درمی‌آید و به طور مشخص به واکاوی تاریخ سینمای ایران از سال‌ ۵۶ تا ۶۶ می‌پردازد.

حضور برای عموم در سلسله نشست‌های تخصصی «بر سینمای ایران چه گذشت» آزاد است.

۵۷۵۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا