اصفهان

اقیانوس ملت در ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی ماه گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که حادثه ۹ دی ماندگار باشد، در سال‌های قبل دست‌هایی بود که ۹ دی کمرنگ شود، اما سفارش و تأکید رهبر معظم انقلاب بر این است که ۹ دی یوم الله انقلاب است و نباید حوادث ۹ دی و عبرت‌های آن فراموش شود.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات ۸۸ بیان کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات، تعدادی از بیرون و از داخل کشور حرکت‌هایی را شروع کردند و آشوب‌های خیابانی را ادامه دادند و در روز عاشورا جسارت را به آنجا رساندند که حرمت امام حسین(ع) را هم حفظ نکردند.

حضور یکپارچه مردم در ۹ دی، دشمن را سر جای خود نشاند

صالح با تأکید بر اینکه آن چیزی که توانست این آشوب را خاموش کند و دشمنان را سر جای خود بنشاند، حضور یکپارچه مردم در ۹ دی ماه بود، تصریح کرد: آن جمعیت غیر از روز تشییع امام(ره) هیچ‌گاه سابقه نداشت، آن چیزی که این فتنه را خاموش کرد، حضور یکپارچه مردم در ۹ دی ماه بود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه ۹ دی ریشه فتنه و فتنه‌گری را قطع کرد، ادامه داد: مسأله ۹ دی ماه با تمام حوادث دیگر فرق می‌کند، چرا که مردم احساس کردند دشمن استقلال و دین آن‌ها را نشانه گرفته است و لذا با بصیرت به میدان آمدند و اقیانوس ملت در ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز فرماندهی فتنه در خارج از کشور بود که جریان را هدایت می‌کرد، گفت: حماسه ۹ دی به ما یاد داد که بهترین راه ایجاد امنیت در کشور، امنیت مردم محور است، هر کجا مردم کمک کنند و به میدان آمدند، آنجا کار به خوبی انجام می‌شود.

صالح با بیان اینکه هر وقت دشمن احساس کرد، راهی برای بهبود وضعیت کشور پیدا شده، نفوذ می‌کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه یک دولت مکتبی و انقلابی در رأس قرار گرفته، فعالیت‌های دشمن نسبت به قبل بسیار تفاوت پیدا کرده و تلاش می‌کنند با ضعیف و ناکارآمد جلوه دادن دولت مردم را ناامید کند در حالی که دولت شبانه‌روز در حال فعالیت است و نمی‌۲شود مشکلات چند ساله را چند ماهه حل کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا