کرمان

الهامی: مس از تیم‌های خوب لیگ است/فردا بازی سختی خواهیم داشت

به گزارش برگزیده های ایران از رفسنجان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: از مجموعه باشگاه مس رفسنجان که بابت مهمان‌نوازی تا اینجای کار سنگ‌تمام گذاشتند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: بازی فردا بسیار سخت، پرفشار و تاکتیکی خواهد بود چون دو تیم شناخت کافی نسبت به هم دارند و خیلی از مسائل مربوط به تیم هم را کاملا می‌شناسند.

الهامی افزود: دو تیم می‌دانند از بازی فردا چه می‌خواهند و اگر تیمی که در بهترین شرایط زمان بتواند از موقعیت‌هایش بهترین استفاده را داشته باشد می‌تواند برنده باشد و تمرکز و مدیریت روی زمین اصل اول بازی فرداست.

وی با اشاره به اینکه تیم مس رفسنجان یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ است، افزود: کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و می‌دانم بچه‌ها با جسارت و شجاعت تمام، فردا بازی خواهند کرد و اول یک بازی با کیفیت و دوم اینکه بتوانیم امتیاز لازم را بهره‌برداری کنیم.

الهامی در خصوص مصدومان و محرومان بازی فردا عنوان کرد: همین‌قدر می‌دانم که اگر فردا هر نفراتی که داریم ۱۱ نفر هم که باشیم قطعا برای بردن بازی خواهیم کرد، دو سه نفر مصدوم داریم که شرایطشان به‌گونه‌ای است که نمی‌دانم به بازی فردا می‌رسند یا خیر تا فردا ظهر باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا