سمنان

امسال ۶۲۰ طرح تولیدی سمنان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی تشنه‌دل ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که به ریاست استاندار سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امروز طی بازدید استاندار سمنان از چند واحد صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی سمنان، مباحث و موارد واحدها مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: بر اساس گزارش‌ها، در سال ۱۴۰۰ تاکنون در زمینه تسهیلات رونق تولید، درمجموع ۶۲۰ طرح به مبلغ ۴۲ هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تاکنون ۴۱۴ فقره تسهیلات به ارزش اعتباری ۱۱ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

تشنه‌دل بیان کرد: همچنین ۲۰۶ پرونده با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال، توسط بانک‌های عامل در دست بررسی است.

وی گفت: در این جلسه و با موافقت اعضا، ۱۰ طرح صنعتی برای دریافت ۱۵۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ایجاد ۹۹ فرصت شغلی جدید، به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: در این جلسه و با موافقت اعضا، ۷۵ طرح کشاورزی برای دریافت ۲۱ میلیارد و ۸۶ میلیون تومان تسهیلات و ایجاد ۱۲ فرصت شغلی جدید، به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

تشنه‌دل خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع تولید استان سمنان، در این جلسه مشکلات برخی واحد تولیدی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا