هرمزگان

تصویب ۷۲۳میلیاردتومان اعتبار محرومیت زدایی در هرمزگان

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، هفتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد.

استاندار هرمزگان در این نشست گفت: در این نشست ۷۲۳میلیارد تومان از اعتبارات بند (۳) جدول (۱۷) قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور که به منظور رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار پیش بینی شده است، بین پنج بخش آبرسانی، راه روستایی، مدارس، بهداشت و درمان و آبخیزداری در سطح استان توزیع و به تصویب رسید.

مهدی دوستی با بیان اینکه در مجموع ۲۴۴ پروژه محرومیت زدایی در استان به تصویب رسید، افزود: ۹۵ پروژه با اعتبار ۱۵۴۰میلیارد ریال در بخش مدارس، ۱۱۷پروژه در بخش بهداشت و درمان با اعتبار ۱۱۶۰میلیارد ریال، ۱۸ پروژه آبرسانی با اعتبار ۲۴۳۵میلیارد ریال، هفت پروژه راه روستایی با اعتبار ۶۷۴میلیارد ریال و هفت پروژه آبخیزداری و آبخوانداری با اعتبار ۱۴۲۲میلیارد ریال به تصویب رسید.

استاندار هرمزگان عنوان داشت: پروژه های نیمه تمام و قابل خاتمه در سال ۱۴۰۰، در توزیع اعتبارات در اولویت قرار گرفته اند.

دوستی با اشاره به طرح موضوع برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در نشست امروز، گفت: این طرح به منظور بررسی بیشتر به کارگروه های تخصصی عودت داده شد.

همچنین در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان، جایگاه استان در سند آمایش ملی با نگاهی گذرا به طرح آمایش هرمزگان تبیین و تشریح شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا