Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
امکان اشتغال ۳۰۰ هزار خوزستانی با توسعه مناطق پتروشیمی - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

امکان اشتغال ۳۰۰ هزار خوزستانی با توسعه مناطق پتروشیمی

امکان اشتغال ۳۰۰ هزار خوزستانی با توسعه مناطق پتروشیمی

نادر زاهدی نیا یکشنبه در نشست هیات اندیشه ورز در محل سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن بیان کرد: طرح توسعه مناطق ویژه پتروشیمی از سال ۹۵ در هیات دولت مصوب شد، ولی به دلیل عدم پیگیری در دولت قبل، پیشرفت خاصی در آن حاصل نشد.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان گفت: با شروع به کار دولت جدید و با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، مشکلات و موانع اجرای این طرح برداشته شده و در حال حاضر منتظر تایید نهایی این طرح از سوی استانداری خوزستان هستیم.

وی با بیان اینکه عزم جدی در مناطق ویژه پتروشیمی برای اجرای این طرح وجود دارد افزود: تک رقمی شدن نرخ بیکاری در خوزستان با اجرای طرح توسعه مناطق ویژه پتروشیمی امکان پذیر خواهد بود.

ییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان گفت: با توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در سطح خوزستان می‌توان دغدغه اشتغال جوانان این استان را تا حد زیادی برطرف کرد.

۴۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا