کرمانشاه

«امیری مقدم» استاندار کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم به عنوان استاندار کرمانشاه از سوی وزارت کشور منصوب شد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به «بهمن امیری مقدم» با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از برنامه مدون در اداره این استان، اظهار داشت: استان کرمانشاه نقش و جایگاه ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشته و مردم این استان دِین خود را به ایران و انقلاب ادا کردند و ما هم باید نسبت به این مردم مقاوم و ارزشمند وظایف‌مان را انجام دهیم.

رئیس جمهور با اشاره به کثرت نیروهای جوان، مستعد و انقلابی در استان کرمانشاه، گفت: اشتغال جوانان مهم‌ترین دغدغه مردم استان است که آنها و ما را رنج می‌دهد لذا اولویت استاندار باید رسیدگی به این موضوع و تلاش برای حل مسأله بیکاری باشد.

رئیسی همچنین بر لزوم توجه استاندار جدید به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مختلف جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی استان کرمانشاه در برنامه‌ریزی و اداره این استان تأکید کرد.

در جلسه هیات دولت بنا به پیشنهاد وزیر کشور و با رای موافق هیات وزیران، ‌بهمن امیری مقدم به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب شد.

امیری مقدم متولد ۱۳۴۱ کرمانشاه و از دوران جانبازان جنگ تحمیلی است.

رئیس ستاد سپاه کرمانشاه در دوران دفاع مقدس،‌ جانشین ستاد مهندسی کل سپاه،‌ فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان و خراسان رضوی و مدیر کل اتباع خارجی وزارت کشور از جمله سوابق وی است.

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا