اخبار ورزشی

عطایی: هدف و آرزوی ما کسب طلا در هانگژوست

عطایی: هدف و آرزوی ما کسب طلا در هانگژوست

به گزارش خبرنگار اعزامی برگزیده به هانگژو، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال بعد از کسب جهارمین پیروزی متوالی ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی در تشریح شرایط بازی نیمه نهایی ایران مقابل قطر گفت: خدا را شکر که بازی با موفقیت بچه‌های ما به پایان رسید. رقابت مرحله نیمه‌نهایی دشوار است و ما برایر تیمی بازی کردیم که ماه گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه مقام سوم آسیا را کسب کرد.

وی افزود: امروز بچه‌های ما نسبت به حریف کم اشتباه‌تر کار کردند و نتوانستند جریان بازی را به نفع خود تغییر دهند. ما در تمامی لحظات بر بازی مسلط بودیم و فقط دقایقی در اواسط ست دوم عقب افتادیم اما بچه‌ها بازی را مدیریت کردند. در مجموع بازی خوبی بود و امیدوارم این روند ادامه یابد و با شکل خوبی به ‌پایان برسد.

عطایی در خصوص حریف ایران در مرحله فینال عنوان کرد: هنوز حریف ایران در فینال مشخص نشده اما با برنده بازی چین و ژاپن بازی خواهیم کرد. فکر می‌کنم شانس چین برای صعود به فینال بیشتر باشد اما هر کدام از این دو تیم که راهی فینال شود، ما بتوانیم بازی بهتری ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا والیبال اولین طلای کاروان را دشت خواهد کرد، گفت: تمام هدف و آرزوی ما این است که این اتفاق رقم بخورد.

۲۵۸۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا