چهارمحال و بختیاری

انتخاب واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری به عنوان «شرکت برگزیده و پیشرو در توسعه فناوری» کشور

انتخاب واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری به عنوان «شرکت برگزیده و پیشرو در توسعه فناوری» کشور

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، سرپرست صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:شرکت فنی مهندسی ستایش شهرکرد به عنوان «شرکت برگزیده و پیشرو در توسعه فناوری کشور» انتخاب شد.

فضل اله رحمتی افزود:واحد صنعتی و فنی مهندسی ستایش شهرکرد، تنها سازنده دستگاه‌های کشش هیدرولیک ایران است که پیش از این هم موفق به دریافت تاییدیه دانش بنیان تولیدی نوع ۲ از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پیوستن به جمع شرکت‌های دانش بنیان کشور در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته شده بود

وی افزود: دستگاه های تولیدی این واحد صنعتی برای بافتن سیم‌های فولادی، آلومینیم، مسی و فولاد آلیاژی با سرعت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رحمتی گفت: دستگاه کشش هیدرولیک پس از دستگاه اکستروژن قرار می‌گیرد و به منظور سایزکردن نهایی و افزایش سختی و خاصیت کشسانی باسبارهای مس، آلومینیم، برنج و در نهایت صاف کردن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: واحد فنی و مهندسی چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۲۰ اسفندماه در همایش «بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی» با حضور دو وزیر صمت و علوم و معاون علمی رییس جمهور تجلیل می شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا