چهارمحال و بختیاری

انتقاد استاندار از عملیاتی نشدن برخی از پروژه‌های سال ۱۴۰۰

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد غلامعلی حیدری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان لردگان با بیان اینکه در رشد شاخص‌های توسعه‌ای این شهرستان توجه به کریدور ارتباطی جنوب به مرکز کشور ،رونق ارتباطات،  تامین آب پایدار برای آشامیدن، کشاورزی و صنعت، ارتقای کسب و کار، بهبود وضعیت صنعت باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، گفت: برخی پروژه‌ها با گذشت ۹ ماه از سال هنوز عملیاتی نشده‌اند که باید در اولویت فعالیت‌های مسؤولان این شهرستان قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تشریح هدف سفرهای شهرستانی اظهار داشت: رفع موانع تکمیل طرح‌های عمرانی و اشتغالزایی مخصوصا در حوزه تولید جزو اولویت‌های اصلی فرمانداران و سایر مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها باید قرار گیرد تا از برگشت اعتبارات جلوگیری شود.

وی با تاکید بر تحویل برش شهرستانی برنامه‌های ۱۴۰۱ تا هفته آینده توسط فرمانداران بیان داشت: حضور بخشداران و دهیاران در بین مردم و ارتباط با اقشار مختلف جامعه و استفاده از نظرات آن‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در بهبود روند اجرای بسیاری از پروژه‌ها داشته باشد لذا از جمله وظایف مسؤولان افزایش مشارکت‌های مردمی است.

حیدری با تاکید بر سرعت‌دهی به اختصاص زمین برای جذب سهمیه مسکن شهرستان لردگان  به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد اشتغال، رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و توجه به شاخص‌های فرهنگی باید در اولویت تمامی کارهای مسؤولان شهرستان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: توسعه جنگل‌ها و توجه به آبخیزداری جزو اصلی‌ترین نیازهای شهرستان لردگان است و در برنامه‌های امسال و سال آینده اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح‌های نیمه‌تمام دارای بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز برای ارائه در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در اسرع وقت جمع‌بندی و تحویل استانداری شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا