قزوین

انتقام شهید سلیمانی تا انهدام کامل رژیم غاصب صهیونیستی باقی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در نشست خبری که عصر امروز به‌مناسبت دهه بصیرت در محل سپاه صاحب‌الامر(عج) استان برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی مفتخر است ارکان خود را با آرای مردم تثبیت کرده است.

وی ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ که اتفاق افتاد، اصل نظام نشانه رفته بود، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز از آنان به‌عنوان رهبران فتنه نام نبرد، بلکه همواره تحت‌عنوان فریب‌خوردگان مطرح کرد.

رفیعی‌آتانی عنوان کرد: ما علاقه داریم همه بر قطار انقلاب سوار شوند و حتی یک فرد ضعیف هم از این قطار پیاده نشود، ما نباید مسافران انقلاب را با علایق و خواسته‌های فردی از این قطار پیاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند بزرگ‌ترین ظلم در حوادث سال ۸۸، آتش زدن اموال عمومی و این‌ قبیل موارد نبود، بلکه بزرگ‌ترین خسارتی که رخ داد امیدوار شدن دشمن و ناامید شدن دوستان بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اگر اعتراضی هست باید انجام شود، اما با شیوه صحیحی که دشمن شاد و امیدوار نشود.

وی تصریح کرد: در دهه بصیرت و ۱۳ دی ماه، مناسبت آسمانی شدن فرمانده بزرگ دنیای اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم؛ این روز نه تنها در تاریخ جمهوری اسلامی، بلکه در تاریخ بشریت ماندگار شده است.

این مسؤول یادآور شد: انتقام قاسم سلیمانی مطالبه دوست‌داران او در تمام دنیاست و این عطش انتقام جز با جاری شدن اهداف وی در جهان فروکش نمی‌کند.

رفیعی‌آتانی خاطرنشان کرد: انتقام شهید سلیمانی تا نابودی امریکا و انهدام کامل رژیم غاصب اسرائیل باقی است. 

وی بیان کرد: ما از روزهایی که در اوایل انقلاب دستانمان خالی بود، تاکنون که دستانمان پر است، راه عزت را در پیش گرفته‌ایم و در این مسیر باقی خواهیم ماند.

این مسؤول افزود: به نقل از شهید قاسم سلیمانی می‌گوییم که جمهوری اسلامی حرم است و برای حفظ این حرم تا پای جان خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: حضرت اباعبدالله(ع) به ما آموخت که ما زمانی می‌توانیم سر بلند کنیم که در برابر هر چه غیر خداست سر تعظیم فرود نیاوریم.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران استان قزوین خود را میزبان برنامه‌های گرامیداشت دهه بصیرت نمی‌داند، بلکه تمایل داریم جنس این برنامه‌ها مردمی باشد و ما تنها نقش حمایت کننده و پشتیبانی کننده را داشته باشیم.

رفیعی آتانی اظهار کرد: در دانش نظامی، به نیروی نامنظم چریک، لشکر تک نفره می‌گویند، امروز نیز دشمنان در فضای مجازی از انتشار تصاویر حاج قاسم به هراس افتاده‌اند و صفحات مختلف را به این بهانه می‌بندند، بنابراین هر کس می‌تواند با انتشار تصاویر و مطالب مربوط به ایشان، لشکر تک نفره باشد.

وی بیان کرد: ما تمایل داریم مردم با تمام ظرفیت خود مجری برنامه‌های دهه بصیرت باشند و خوشبختانه دستگاه‌های مختلف نیز به این منظور پای کار آمده‌اند تا برنامه‌های مناسبی برگزار شود.

رفیعی آتانی تأکید کرد: در این دهه بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه و ۸۰ برنامه شاخص در استان اجرا خواهد شد.
وی یادآور شد: از جمله این برنامه‌ها تشییع ۵ شهید عزیز در استان است که خانواده ۲ تن از این شهدا سالیان سال بود که چشم‌انتظار بازگشت پیکر عزیزانشان بودند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هم‌چنین در ۱۱دی ماه نیز قزوین میزبان فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه‌های مختلفی نیز در این دهه برپا خواهد شد که تمام تلاش ما این است که این نمایشگاه‌ها تبدیل به کارگاه و نشست بصیرتی شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا