Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
انهدام باند سارقان اماکن دولتی و خصوصی در اراک - خبرگزاری برگزیده های ایران
مرکزی

انهدام باند سارقان اماکن دولتی و خصوصی در اراک

کامیار چهری در گفت وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک بیان داشت: در پی وصول شکایتی مبنی برسرقت از تجهیزات پزشکی از مطب یکی از پزشکان در شهرستان اراک و دیگر سرقت‌های مشابه از اماکن خصوصی و دولتی در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در انجام تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ‌هایی از وقوع سرقت‌های مورد نظر از سوی یک باند ۳ نفره از سارقان سابقه‌دار با یک دستگاه خودروی سواری در این پرونده به دست آمد.

این مقام مسئول یادآور شد: با تعاملات اطلاعاتی انجام شده و استعلامات صورت گرفته از شماره پلاک خودروی سارقان، مخفیگاه این افراد شناسایی و همگی آنان در عملیاتی در شهرستان اراک دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف خودروی سارقان و انتقال آن به پارکینگ اظهار داشت: در تکمیل تحقیقات کارآگاهان پلیس، سرانجام افراد دستگیر شده با مشاهده اسناد و مدارک موجود به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان اراک و فروش اموال سرقتی به دیگر همدستشان اعتراف کردند.

 چهری با بیان دستگیری دیگر همدست این افرد که در خرید اموال مسروقه با آنان همکاری داشت، افزود: تمامی اموال سرقت شده از قبیل انواع تجهیزات پزشکی، یک دستگاه پمپ کف شور قالی شویی، تعداد ۸ دستگاه تلفن همراه و نیز تعداد زیادی موتور مختلف دینام، کولر و …در بازرسی از مخفیگاه این خریدار اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی مالباختگان به آنها تحویل داه شد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده در این عملیات پلیسی به دستگاه قضائی بیان کرد: عدم توجه به توصیه های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از اموال از عواملی است که زمینه ساز وقوع سرقت  می‌شود، که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت بیش از پیش، توصیه های پلیسی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا